کنایه تند سرپرست فولاد به یحیی گل‌محمدی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرپرست فولاد می‌گوید پرسپولیسی‌ها به تیمش توهین کرده و آن‌ها را تیم بی‌مصرف خطاب کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، محمد علوی، سرپرست فولاد در خصوص حواشی بازی با پرسپولیس گفت: تبریک می‌گویم به تیم‌مان که خوب بازی کردند و جنگیدند. امروز واقعا ناراحت بودم و شاکی شدم چون به تیم بزرگ فولاد و هواداران خوزستان توهین شد و ما را تیم بی‌مصرف و الکی خطاب کردند. من خطاب به آن دوستی می‌گویم که توهین کرد، فکر می‌کنم بعد از مریضی‌شان اینجا جان گرفتند و اسم بزرگ‌شان را مدیون فولاد هستند. متاسفم که همه ما را جوری خطاب کرد که بی‌مصرف باشیم و توهین‌هایی که لایق خودشان است به ما گفتند.

 

علوی که گل‌محمدی را خطاب قرار داده بدون نام بردن از او ادامه داد: برد و باخت برای ما زیاد مهم نیست ولی دوستانی که این همه پول‌های نجومی می‌گیرند بیشتر ناراحت آن پول‌ها هستند، نه ناراحت تیم بزرگ خودشان چون آن پول‌ها برایشان مهم است و رفاقت و دوستی برایشان ارزشی ندارد. از این ناراحت شدم و من هم چندبار گفتم زشت است و توهین نکن.

 

او در پایان گفت: من فکر می‌کنم اخراج آقای نکونام از قبل برنامه‌ریزی شده بود. آقای نکونام حرف خاصی نزد و از تیم خودش حمایت می‌کرد و به هدف‌شان رسیدند و مبارک‌شان باشد و نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------