توقف پرسپولیسِ ۱۰ نفره مقابل یک استقلالی دیگر/ صدر از دست گل‌محمدی پرید!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
تیم پرسپولیس با توقف خانگی مقابل تیم آلومینیوم اراک به رده دوم جدول سقوط کرد.

به گزارش تسنیم، تیم پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم اراک است که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی پس از هفته‌ها صدرنشینی لیگ برتر را از دست بدهند.

 

سرخپوشان که طی هفته‌های اخیر با اختلاف در صدر جدول حضور داشتند، با شکست هفته قبل مقابل فولاد و تساوی در این بازی، 36 امتیازی باقی ماندند و به رده دوم جدول سقوط کردند. گل‌محمدی که هفته قبل مقابل نکونام شکست خورده بود، در این بازی نیز مقابل یک استقلالی دیگر و مهدی رحمتی از کسب پیروزی ناکام ماند.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا (46-سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (88- سروش رفیعی)، امید عالیشاه (4+45 - احمد گوهری)، شیخ دیاباته (46-عیسی‌ آل‌کثیر) و محمد عمری.

 

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، امین جهان کهن، میلاد فخرالدینی و سید احسان حسینی.

 

داور: مرتضی منصوریان

 

نیمه اول

 

دقیقه 9: ضربه ایستگاهی خوب امید عالیشاه را پورحمیدی با یک عکس‌العمل مناسب راهی کرنر کرد.

 

دقیقه 15: کرنر ارسالی بازیکنان آلومینیوم با ضربه سر محمدرضا آزادی همراه شد که این توپ از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

 

دقیقه 35: میلاد سرلک اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

 

دقیقه 39: برخورد مدافع آلومینیوم با شیخ دیاباته فریاد پرسپولیسی‌ها را در پی داشت و سرخپوشان اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند، اما داور در این صحنه دستور به ادامه بازی داد.

 

دقیقه 43: علیرضا بیرانوند به دنبال خروج اشتباه خود میلاد فخرالدینی را بیرون از محوطه جریمه متوقف کرد که داور در این صحنه دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را از زمین اخراج کرد.

 

نیمه دوم

 

دقیقه 52: مهران موسوی با کارت زرد داور جریمه شد.

 

دقیقه 66: نفوذ مهدی ترابی از جناح چپ با تکل بازیکن آلومینیوم در داخل محوطه جریمه متوقف شد اما داور در این صحنه نیز اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

دقیقه 69: مهرداد خانبان عضو کادر فنی پرسپولیس نیز از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

 

دقیقه 71: ضربه سر احسان حسینی به شکل بسیار خطرناک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

 

دقیقه 75: ارسال خطرناک زاپاتا از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد و با دخالت مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد.

 

دقیقه 77: کار ترکیبی سرلک و ترابی پرسپولیس را به یک موقعیت خوب رساند، اما تعلل بازیکنان باعث شد تا مدافعان آلومینیوم توپ را دور کنند.

 

دقیقه 80: شوت آزادی از داخل محوطه جریمه در مرحله اول به بدن گوهری برخورد کرد و در ادامه نیز ضربه سر مهاجم آلومینیوم که وارد دروازه پرسپولیس شد را داور خطا اعلام کرد. در این صحنه گوهری عکس‌العمل بسیار خوبی روی شوت آزادی از داخل محوطه شش قدم داشت.

 

دقیقه 83: ضربه فنی و دقیق آل‌کثیر را پورحمیدی به زیبایی با یک واکنش سریع دفع کرد تا یکی از موقعیت های خوب پرسپولیس در این بازی از دست برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------