سردار آزمون راز جدایی اش از لورکوزن را افشا کرد | پیش‌بینی سردار درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار آزمون در تماسی تصویری با یک رسانه داخلی درباره شایعات اخیر و آینده فوتبالی خود صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

 

اخبار ضد و نقیض نشریه کیکر درمورد تمایل نداشتن رم و لورکوزن برای حفظ مهاجم ایرانی؟

 مهاجم تیم ملی در این خصوص به شوخی گفت: (با خنده) تهش به ایران می‌آیم و اگر آقای زنوزی آنجا باشد می‌جنگم تا به تراکتور بیایم. شوخی می‌کنم.

 

سردار ادامه داد: حقیقتا من خصوصی با سرمربی باشگاه رم صحبت کردم و آن چیزی که بین ما رد و بدل شد را نمی‌توانم بگویم ولی حرف‌های خوبی زده شد و اینطور که روزنامه‌های می‌گویند نیست. متاسفانه من خیلی چیزها را در روزنامه‌ها می‌بینم و از طریق باشگاه چیزی نمی‌شنوم و به اخبار روزنامه‌ها توجه نمی‌کنم. خداروشکر خیلی در باشگاه رم راضی هستم و رابطه خوبی بین من و مربی وجود دارد.

 

احتمال ماندن سردار در رم برای سال آینده

 آزمون گفت: هیچ چیزی مشخص نیست و صحبت اینکه شرط حضور من در این باشگاه سهمیه گرفتن رم در چمپیونزلیگ بوده اینها چیزهایی است که روزنامه‌ها می‌نویسند. اصلا اینطور نیست و اولویت ماندن در باشگاه رم به باشگاه لورکوزن بستگی دارد و می‌تواند هر قیمتی را برای من تعیین کند و اگر رم بخواهد من را بخرد باید با باشگاه لورکوزن مذاکره کند. درکل رابطه من با هر ۲ باشگاه خیلی خوب است.

 

آیا سردار بعد از قهرمانی لورکوزن حسرت خورد؟

مهاجم ایرانی اظهار کرد: اصلا از اینکه در قهرمانی تیم لورکوزن نبودم ناراحت و پشیمان نیستم. من همان موقع با ژابی آلونسو خیلی رک درباره جدایی از لورکوزن صحبت کردم و او هم تعجب کرد و به من گفت تو حالا که فیکس شدی می‌خواهی جدا شوی.

 

سردار ادامه داد: آلونسو خیلی دوست داشت من بمانم اما من در لورکوزن راحت نبودم و اگر می‌ماندم ممکن بود نتوانم به این تیم کمک کنم. از لحاظ روحی شرایط خوبی در آلمان نداشتم.

 

پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

ه گزارش خبرورزشی، مهاجم تیم ملی در تماسی تصویری با یکی از رسانه‌های داخلی در این خصوص گفت: زمانیکه در برنامه میثاقی بودم آنجا بود که گفتم استقلال مدعی قهرمانی است و این تیم واقعا خیلی بازیکن ندارد اما داخل تیمشان را نگاه می‌کردم می‌دیدم که درون تیم دیسیپلین دارند. مربی‌ای دارند که خیلی با دیسیپلین است و کاپیتان من بوده و می‌دانم داخل زمین چگوه رفتار می‌کند و این به استقلال خیلی کمک می‌کند به خاطر همین مطمئن بودم که می‌توانند با آقا جواد موفق باشند.

 

سردار آزمون درباره نتیجه بازی استقلال و ‌ذوب‌آهن بیان کرد: من نیمه دوم را دیدم و توپ کاملا دست استقلال بود. ذوب‌آهن هم موقعیت‌هایی داشت اما فکر می‌کنم استقلال مستحق سه امتیاز بود چون در نیمه دوم خوب کار کرد.

 

مهاجم تیم ملی درباره اینکه از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، تصریح کرد: هرکدام که لایق‌ قهرمانی است باید قهرمان شود؛ چه استقلال، چه پرسپولیس و چه تراکتور.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------