توافق نهايي بارسا و ليورپول براي انتقال سوارز



اخبار ,اخبار ورزشی , توافق نهايي بارسا و ليورپول

اخبار ورزشی - توافق نهايي بارسا و ليورپول براي انتقال سوارز

بر اساس ادعاي يک شبکه تلويزيوني اسپانيايي مسئولان باشگاه‌هاي ليورپول و بارسلونا براي انتقال سوارز به توافق نهايي رسيده‌اند.

شبکه تلويزيوني «TV3» کاتالان گزارش داد سران 2 باشگاه ليورپول و بارسلونا براي انتقال لوئيز سوارز به نيوکمپ به توافق نهايي رسيده‌اند و اين مهاجم اروگوئه‌اي با قراردادي 5 ساله به ارزش 63 ميليون پوندي به زودي به جمع آبي‌واناري پوشان ملحق خواهد شد.

 

اگر اين انتقال عملي شود سوارز پس از ليونل مسي، نيمار و آندرس اينيستا گران‌قيمت‌ترين بازيکن بارسا خواهد شد. بر اساس اين گزارش باشگاه بارسلونا اميدوار است تا خبر رسمي جذب اين بازيکن را فردا (يک‌شنبه) اعلام کند.

 

ليورپول با از دست دادن سوارز به دنبال جذب الکسيس سانچس، مهاجم شيليايي کاتالان‌هاست هر چند در اين راه رقباري سرسختي همچون منچستريونايند، يوونتوس و منچسترسيتي را کنار خود مي‌بيند.

 

مهاجم تيم ملي اروگوئه پس از اينکه در مرحله گروهي جام جهاني 2014 در ديدار اين تيم مقابل ايتاليا شانه جورجو کيه‌ليني، مدافع حريف را گاز گرفت به مدت 4 ماه از حضور در تمامي فعاليت‌هاي فوتبالي و 9 جلسه همراهي تيم ملي کشورش محروم شد اما در پي اعتراضات فدراسيون فوتبال اروگوئه به رأي صادره، فدراسيون بين‌المللي فوتبال بخشي از محروميت‌هاي او را کاست.

 

کلوديو سولکر، سخنگوي کميته انضباطي فيفا با اعلام اين خبر گفته است: سوارز در هيچ مسابقه و يا تمرين رسمي در دنياي فوتبال نمي‌تواند حضور پيدا کند اما فيفا تصميم گرفت تا به او اجازه حضور در تست‌هاي پزشکي و انتقال به ساير تيم‌ها را بدهد. اين تصميم در پي اعتراض سوارز و اروگوئه‌اي‌ها اتخاذ شده است.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------