(تصاویر) هواداران نیمار پشت در بيمارستان



اخبار ورزشی -  (تصاویر) هواداران نیمار پشت در بيمارستان

روياي ششمين قهرماني برزيل با مصدوميت شديد نيمار به خطر افتاده است.

به گزارش ایسنا، هواداران پر تعداد تيم ملي برزيل که پس از صعود تيمشان به مرحله نيمه نهايي نمي‌دانستند از پيروزي برابر کلمبيا خوشحال باشند يا به خاطر مصدوميت نيمار نگران باشند بلافاصله به بيمارستان "فورتالزا" رفتند تا از آخرين وضعيت ستاره خود مطمئن شوند.

 

آنها مي‌دانستند که نيمار تک ستاره و تک بازيکن خلاق تيم‌شان است. بيش از 300 هوادار بعد از پايان بازي مقابل اين بيمارستان حاضر شدند تا وضعيت نيمار را بدانند و براي سلامتي ستاره سلسائو دعا کنند.

 

ابتدا هواداران از خود مي‌پرسيدند که ميزان آسيب ديدگي‌ نيمار چقدر است؟ يک نفر مي‌گفت خيلي جدي نيست و يک نفر ديگر مي‌گفت شايد به بازي با آلمان نرسد، اما دو، سه ساعت بعد بود که خبر نهايي آمد و اعلام شد نيمار چهار تا شش هفته‌ از ميادين به دور است.

 

موج ناراحتي و گريه بود که بعد از اين اتفاق در جمع هواداران حاضر در مقابل بيمارستان به راه افتاد. حالا شايد برزيلي‌ها با خود بگويند اي کاش اسکولاري فقط يک بازيکن خلاق با خود به جام جهاني نمي‌آورد. اکنون چه بايد کرد؟ فرد را بازي بدهيم يا جو را؟ اي کاش اسکولاري، رونالدينيو، کاکا، روبينيو، لوکاس مورا و يا حداقل پاتو را دعوت مي‌کرد.

 

روياي ششمين ستاره بر پيراهن برزيل با مصدوميت نيمار کاملا به خطر افتاده است. هواداران اين تيم آرزو مي‌کردند که اي کاش در بازي نيمه نهايي نيمار را در اختيار داشتند. شايد روي کاغذ چيزي براي برزيل تمام نشده باشد، اما غيبت نيمار ضربه روحي شديدي به ميزبان خواهد زد.

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,مصدوميت شديد نيمار

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,مصدوميت شديد نيمار

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,مصدوميت شديد نيمار

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------