اظهارات یواخیم لو بعد از پیروزی قاطعانه برابر برزیل



اخبار ,اخبار ورزشی ,یواخیم لو

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
یواخیم لو:‌ فروتنی به خرج می‌دهیم/شوکه شدن برزیل کار آلمان را راحت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: بعد از برد ۷ بر یک مقابل برزیل ،‌کاملا فروتنی به خرج می دهیم زیرا فوتبال همچنان ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یواخیم لو اظهار داشت: امروز روز مهمی بود .روزی که تیم توانست در نهایت شور و اشتیاق، احساسات بیشماری را از تیم برزیل در آرامش بگیرد و قدم به قدم برتری خود را بر حریف دیکته کند. طبیعی است این کار با شجاعت و اتکا به قابلیت‌های فنی خود به دست آمد.

وی افزود: آنها بعد از گل‌های اولیه ما واقعاً شوکه شده بودند که همین مسئله حتی کار را برای ما برای انجام بازی راحت‌تر  می‌کرد.  باید همین‌جا عنوان کنم تمام بازیکنانم به واقع وظایف محوله را بسیار خوب انجام دادند و در نهایت تمرکز نکات عنوان شده را در زمین اجرا کردند.

سرمربی صاحب سبک آلمان ادامه داد: ما در بازی رو به جلو خوب عمل کردیم و در کارهای گروهی با کلاس نشان دادیم. اکنون از این برد بسیار خوشحالیم و به خاطر کسب آن به خود می‌بالیم .اما در عین حال کاملاً فروتنی به خرج می‌دهیم چون که فوتبال همچنان ادامه پیدا می‌کند. در این مقطع باید مراقب باشیم و تمرکز خود را تا بازی فینال به خوبی حفظ کنیم.با کسب برد احساس رضایت و خوشی دارم.

مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تاریخ 23 خرداد آغاز شد و تا تاریخ 22 تیرماه ادامه خواهد یافت.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------