آرسنال از سد اورتون گذشت/ توپچی‌های لندن صدرنشینی شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال آرسنال با پیروزی اورتون در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

تیم فوتبال آرسنال شنبه شب در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات شهر لندن پذیرای اورتون بود که با شکست ۲ بر یک این تیم به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

در این بازی گل‌های تیم آرسنال را اولیویه ژیرو (۳۶) و لورن کوشیلنی (۳۸) به ثمر رساندند و تیم اورتون هم در دقیقه ۴۴ توسط راس بارکلی موفق به گشودن دروازه حریف شد. در دقیقه ۹۰ بازی نیز گرث بری از تیم اورتون اخراج شد.

توپچی‌ها که بعد از بازی با چلسی در هفته ششم و شکست برابر این تیم، سایر دیدارهای خود را برده‌اند با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۲۲ رساندند و بالاتر از منچستر سیتی موقتا صدرنشین این رقابتها شدند.

-------------------------------

تغییرات بی سر و صدا در میانه جدول کالچو

تیم فوتبال امپولی در خانه خود برابر جنووا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. در این دیدار رادکرونیچ 44 و پونتاس ورن بلوم 57 موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی برگزار شده از شب اول هفته نهم، کارپی در خانه خود به شکست دو بر یک برابر بولونیا رضایت داد. لتیسیا 24 تک گل کارپی قعرنشین را ثبت کرد و این تیم از دقیقه 38 با اخراج لورنزو لولو 10 نفره شد. بولونیا نیز با گلزنی دانیله گاستالدلو 47 و آدام ماسینا 91 از این وضعیت نهایت استفاده را کرد و به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------