آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اروگوئه عربستان را شکست داد/ سعودی‌ها به همراه مصر حذف شدند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی فوتبال اروگوئه در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه عربستان را شکست داد تا به همراه روسیه از گروه اول این رقابت‌ها صعود کند. مصر و عربستان هم از این گروه حذف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال اروگوئه و عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب چهارشنبه در ورزشگاه روستوف آره‌نا برگزار شد که اروگوئه با یک گل به برتری رسید. 

 

لوئیس سوارز (۲۳) گل اروگوئه را وارد دروازه عربستان کرد.

 

اروگوئه که موفق شده بود در نخستین بازی خود مصر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد در این مسابقه نیز تهاجمی وارد زمین شد تا بتواند در همان نیمه اول کار عربستان را یکسره کند. لوئیس سوارز در دقیقه ۲۳ توانست روی ارسال یک کرنر و اشتباه محرز دروازه بان عربستان اروگوئه را به هدفش برساند. این اولین گل سوارز در جام جهانی روسیه بود.

 

عربستان در نیمه دوم تلاش کرد با ارائه یک بازی رو به جلو نتیجه را جبران کند تا بتواند امیدهای خود را با کسب امتیاز در این دیدار زنده نگه دارد اما تلاش نماینده قاره آسیا با وجود حملات جسته و گریخته موجب گلزنی این تیم نشد تا سوارز و هم تیمی هایش با کسب ۶ امتیاز همراه با تیم ملی روسیه صعود خود را از گروه A جام جهانی روسیه قطعی کند.

 

در دیگر بازی این گروه تیم ملی روسیه موفق شده بود شب گذشته از سد تیم ملی مصر بگذرد و به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برسد. 

 

به این ترتیب از گروه A، روسیه و اروگوئه صعود خود را با ۶ امتیاز قطعی کردند و مصر با محمد صلاح به همراه عربستان از جام کنار رفتند. 

 

تکلیف صدرنشین این گروه بعد از بازی روسیه با اروگوئه مشخص خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------