آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

ترکیب تیم ملی فوتبال اعلام شد/ نیمکت‌نشینی کاپیتان و حضور حسینی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای دیدار دوم در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی را اعلام کرد که نسبت به دیدار اول چند تغییر را ایجاد کرده است.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در بیست و یکمین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه به وقت ایران به مصاف تیم ملی اسپانیا خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه کازان برگزار خواهد شد.

 

براساس تصمیم کارلوس کی روش تیم ملی ایران با ترکیب زیر به مصاف اسپانیا خواهد رفت: بیرانوند، حاجی صفی، پورعلی گنجی، عزت اللهی، ابراهیمی ، انصاریفرد، امیری، طارمی، حسینی، آزمون، رضاییان.

 

نسبت به دیدار گذشته مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش در ترکیب قرار ندارند و از روی نیمکت بازی را تماشا خواهند کرد. روزبه چشمی نیز به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داده است. 

 

 ترکیب تیم‌ملی اسپانیا مقابل ایران اعلام شد

؛ترکیب لاروخا برای بازی مقابل ایران اعلام شد.بر اساس این خبر فرناندو هیرو با ترکیب دخه آ، کارواخال،‌پیکه، راموس، آلبا، بوستکس، اینیستا، سیلوا، ایسکو، واسکز و دیگو کاستا تیمش را راهی میدان خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------