اعتراض استقلال و پرسپولیس به قضاوت احتمالی خورشیدی در دربی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرخابی های پایتخت به انتخاب احتمالی خورشیدی برای قضاوت در دربی معترض شدند.

به گزارش وبسایت نود، گمانه زنی ها از احتمال بالای قضاوت اشکان خورشیدی در دربی پایتخت حکایت دارند. اما این انتخاب احتمالی با واکنش مسئولان دو باشگاه همراه شده است. 

 

ابتدا علی خطیر معاون باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد هواداران استقلال حساسیت شدیدی روی داور احتمالی دربی دارند و کاش داور خارجی برای این دیدار انتخاب می‌شد. متن کامل این مصاحبه به شرح زیر است:

 

خطیر درباره بحث قضاوت دربی دهم فروردین اظهار داشت: در ابتدا فرا رسیدن سال جدید را تبریک می‌گویم و امیدوارم مردم در کنار خانواده‌های خود سال خوبی را سپری کنند. با اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، این‌طور به نظر می‌رسد که کمیته داوران تصمیم دارد تا برای قضاوت دربی کسی را انتخاب کند که تا حدی حساسیت نسبت به این انتخاب از طرف هواداران باشگاه استقلال وجود دارد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه دیدار استقلال و پرسپولیس حساس‌ترین دربی چند فصل اخیر است و تا حدی مسیر قهرمانی را مشخص خواهد کرد، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست می‌کنیم درایت به خرج داده و از یک داور خارجی برای این بازی استفاده کنند و در صورتی که امکان استفاده از داور خارجی مقدور نیست، داوری را انتخاب کنند که تجربه قضاوت بین‌المللی یا دربی را داشته باشد تا از هرگونه حواشی احتمالی جلوگیری کند.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ما به سلامت کمیته محترم داوران و توانایی همه داوران عزیز ایرانی شکی نداریم و به هیچ عنوان قصد نداریم فضای دربی را به سمت و سوی دیگری ببریم یا خدای ناکرده به داوری توهین کنیم، اما هواداران استقلال نسبت به قضاوت داوری که اسمش در فضای مجازی مطرح شده است، حساسیت دارند و دوست داریم کسی انتخاب شود که قضاوت بین‌المللی یا تجربه دربی را داشته باشد تا خدای نکرده هیچ حرف و حدیثی در آخر بازی وجود نداشته باشد.

 

بعد از باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس هم در آستانه دربی به انتخاب خورشیدی به عنوان داور دربی معترض شده و خواهان استفاده از داور خارجی برای دربی شد.

سهند حبیب زاده مشاور ارشد ایرج عرب مدیر عامل پرسپولیس در واکنش به اظهارات خطیر ضمن انتشار تصویری از اشکان خورشیدی و اشاره به متضرر شدن سرخ ها در دربی های قبلی از اشتباهات داوران بر لزوم استفاده از داور خارجی برای دربی تاکید کرد. امروز خطیر هم در مصاحبه ای تاکید کرده بود بهتر است از داور خارجی برای دربی استفاده شود چرا که هواداران استقلال نسبت به انتخاب داوری که از وی به عنوان داور احتمالی دربی یاد می شود معترض هستند. فشار سرخابی ها روی خورشیدی با این اظهارات مضاعف شده است. باید دید فدراسیون فوتبال چه واکنشی نسبت به این اعتراض ها دارد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------