لیکنز: بازیکنانم دوش نگرفتند و بازی سپاهان را دیدند/ هواداران تراکتورسازی مثل ارکستر بودند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید از عملکرد تیمش راضی است و سعی می‌کند تیمش را بازی به بازی هدایت کند.

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اگر به این نشست کمی دیر رسیدم چون داشتم بازی سپاهان و نساجی را تماشا می‌کردم. این بازی برای ما مهم بود. هیچکدام از بازیکنانم هم حتی دوش نگرفتند و مشغول تماشای بازی سپاهان بودند.

 

این سرمربی بلژیکی افزود: فکر می‌کنم ۳ امتیاز مهم را کسب کردیم. دیروز گفته بودم بازی سختی خواهیم داشت که همین اتفاق هم افتاد. تیم حریف تلاش کرد روی دروازه ما فشار بیاورد و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردند ولی دروازه‌بان و دفاع ما خوب کار کردند. بعد از اینکه گل اول را زدیم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم. با این حال از عملکرد خودمان راضی هستیم.

 

او ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنان ما بود. فردا را به آن‌ها استراحت می‌دهیم تا ریکاوری کنند چون به این استراحت نیاز دارند. از آن‌ها به خاطر تلاشی که انجام دادند تشکر می‌کنم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز مانند یک گروه ارکستر از ما حمایت کردند.

 

لیکنز درباره تعویض سید احمد موسوی هم گفت: این تعویض به این خاطر بود که من مربی تیم هستم. ما نه با ۱۱ بازیکن بلکه با بیش از ۱۸ بازیکن بازی می‌کنیم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم. سوگیتا را در اختیار نداشتیم اما جایگزینش یعنی ساسان انصاری عملکرد درخشانی داشت.

 

سرمربی تراکتورسازی درباره افت تیمش در نیمه دوم هم بیان کرد: فکر می‌کنم که تیم ما بیشترین گل زده را در لیگ برتر دارد. تفاضل گل ما هم از پرسپولیس و دیگر تیم‌ها بهتر است. ما زیاد به دوردست‌ها نگاه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم. بازیکنان امروز تلاش بسیار زیادی در نیمه دوم کردند. خوشحالم که بازی را بردیم ولی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. باید از استرس گرفتن در نیمه دوم جلوگیری کنیم. من سعی کردم تمرکزم را تا آخر بازی حفظ کنم چون دنبال پیروزی بودیم. از کیفیت بازیکنانم آگاه هستم و سعی می‌کنیم با همین روش ادامه دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------