واکنش پرسپولیس به جدایی برانکو؛صحت مصاحبه معلوم نیست!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با وجود آنکه برانکو ایوانکوویچ به یکی از رسانه های کرواسی گفته است که تحت هر شرایطی تابستان امسال ایران را ترک کرده و هدایت تیم دیگری به جز پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت اما این باشگاه اصرار دارد که وی به ایرج عرب قول ماندن داده است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز (سه شنبه) به نقل از «ایرج عرب» مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که توافقات با برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق این تیم انجام شده و این مربی در پرسپولیس می‌ماند.

 

ایرج عرب امروز اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس طبق توافق با برانکو و با تامین اعتبار مورد نیاز پیش پرداخت فصل جدید را به وی پرداخت و مطالبات وی در فصل گذشت را نیز تسویه کرد.

 

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به ایوانکویچ از وی خواست برای دریافت این مبلغ، شماره حسابی معتبر که امکان انتقال پول به آن با توجه به شرایط مالی کشور، وجود داشته باشد را به باشگاه اعلام کند یا اینکه دوشنبه هفته آینده ۲۷ خرداد، خود یا نماینده قانونی وی که معرفی می‌شود، برای دریافت وجوه، در باشگاه حضور پیدا کند.

 

«برانکو ایوانکوویچ» در تازه‌ترین مصاحبه خود با یک تارنمای کروات، گفت: اگرچه اطمینان دارم پرسپولیس بدهی‌های مرا تسویه می‌کند، اما در هر صورت تابستان سال جاری ایران را ترک می‌کنم و باید مقصد بعدی را انتخاب کنم.

 

او در مصاحبه با تارنمای کروات اسپورتس نت کرواسی پس از بیان موضوعاتی در خصوص تیم ملی کرواسی و بازی‌های پیش روی این تیم، اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن فصلی سخت با پرسپولیس؛ لیگ برتر ایران، جام حذفی و سوپرجام را فتح کردیم و در فینال لیگ قهرمانان نیز حضور داشتیم.

 

واکنش مسئولان پرسپولیس به مصاحبه «برانکو ایوانکوویچ» جالب است.

 

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی قرمزپوشان در این خصوص اظهار داشت: صحت و سقم مصاحبه سرمربی پرسپولیس با تارنمای اسپورتس نت کرواسی برای ما مشخص نیست ضمن اینکه گفت وگوی برانکو با ایرج عرب حکایت از ماندن وی دارد.

 

وی افزود: در گفت وگویی که امروز ایرج عرب و برانکو به صورت تلفنی داشتند، توافقات خوبی شکل گرفت و سرمربی پرسپولیس کوچک‌ترین حرفی مبنی بر جدایی نزد.

 

خمارلو خاطرنشان کرد: «برانکو ایوانکوویچ» طبق قانون با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و مطالبات وی را پرداخت خواهیم کرد و مانعی برای ادامه همکاری وجود ندارد. مروز این موضوع را به وی اعلام کردیم که شماره حسابی را به باشگاه اعلام یا نماینده خود را معرفی کند که برای دریافت وجوه به باشگاه مراجعه کند. با این حساب بعید می‌دانیم برانکو خلف وعده انجام دهد.

 

ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------