زمان نشست خبری سرمربی استقلال مشخص شد/ دستیاران استراماچونی وارد تهران شدند + عکس



مربیان ایتالیایی استقلال وارد تهران شدند.

به گزارش تسنیم، دستیاران استراماچونی سرمربی استقلال دقایقی قبل از طریق CIP فرودگاه حضرت امام ( ره ) وارد تهران شدند. این در حالی است که استراماچونی فردا شب به تهران خواهد آمد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

همچنین مراسم معارفه و نشست خبری آندرا استراماچونی و دستیاران او روز پنجشنبه با حضور مدیران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. سرمربی جدید استقلال در این مراسم ضمن معارفه، پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود تا به این ترتیب این مربی ایتالیایی رسما کار خود را در باشگاه استقلال آغاز کند.

 

 دستیاران استراماچونی را بیشتر بشناسید

عمر دانسی که متولد ۱۹۷۱ است در سال ۲۰۰۴ عهده دار مسئولیت فنی تیم جوانان برشا بوده و در سال ۲۰۰۸ همین سمت را در تیم بوفالارو به دست آورد. او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ هم عضوی از آکادمی میلان بود و مربی زیر ۱۸ ساله‌های این تیم هم بود. دانسی در سال ۲۰۱۶ به مدت یک سال عضو کادر فنی تیم پاناتینایکوس یونان بود و در سال ۲۰۱۸ به عنوان دستیار اول در تیم اسپارتاپراگ جمهوری چک مشغول به کار شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سباستین لتو هم که معروف‌ترین دستیار استراماچونی در استقلال است به تازگی وارد عرصه مربی‌گری شده است. او که متولد ۱۹۸۶ است در دوران بازی‌گری‌اش در باشگاه‌های لانوس، لیورپول، پاناتینایکوس و المپیاکوس بازی کرده و در آخرین فصل حضورش به عنوان بازیکن در تیم الامارات حضور داشت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مارکو کاسر، مربی بدنسازی است که قرار است در استقلال به استراماچونی کمک کند. او فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه رم و دارای مدرک کارشناسی ارشد، تمرین دهنده حرفه‌ای ورزشکاران از کاورسیانو است. کیسر کارش را از تیم بلونو کالچیو آغاز کرده و سپس در سالرنیتانا کالچیو حاضر شده است. او سابقه حضور در نوارا و برتی ایتالیا را هم دارد. این مربی بدنساز ایتالیایی در تیم والتا از کشور مالت هم حاضر بوده که با قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان همراه شده است. کاسر در دسامبر ۲۰۱۶ به تیم تونسی الصفاقسی پیوسته و به مدت دو فصل متوالی در آنجا حضور داشته است. آخرین تیم او که اخیراً از آن جدا شده، برکیکارا در لیگ مالت بوده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------