آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

توقف استقلال مقابل فولاد/ اولین پنالتی مشکوک برای قلعه‌نویی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی ایتالیایی خود نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با شکست آغاز کرده بود، در دومین دیدار برابر فولاد خوزستان به تساوی رسید.

 به گزارش مهر، دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی(۴۹) برای استقلال گل زد. امیرحسین باقری(۹۵) برای فولاد گل زد.

 

آبی پوشان تهرانی که در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش بزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، فرشید باقری، وریا غفوری و داریوش شجاعیان بازی را آغاز کردند در نیمه اول تلاش زیادی کردند تا دروازه مهمان جنوبی خود را باز کنند اما راه به جایی نبردند.

 

استقلالی ها که امید می رفت در دومین بازی هماهنگ تر کار کنند و فوتبال زیباتری را به نمایش بگذارند بجز یک صحنه که توپ را به تیر دروازه فولاد زدند، نتوانستند دروازه شهاب گردان را با خطر جدی مواجه کنند. 

 

البته در مقابل شاگردان جواد نکونام هم فوتبال زیبایی ارائه نکردند و نتوانستند حتی یک خطر جدی را روی دروازه استقلال ایجاد کنند. 

 

در یکی از معدود موقعیت  هایی که استقلال در نیمه اول به دست آورد، سانتر ارسالی روی سر دیاباته فرود آمد اما ضربه این بازیکن با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت. در پنج دقیقه پایانی نیمه اول استقلال بر سرعت بازی خود افزود تا به گل برسد اما نتوانست موقعیت خطرناکی را ایجاد کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم استقلال کمی بهتر کار را دنبال کرد و خیلی زود به گل برتری دست پیدا کرد. در دقیقه ۴۹ این دیدار سانتر ارسالی از جناح چپ را فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه با ضربه ای ارام به گوشه دروازه فولاد فرستاد تا تیم آبی به گل برتری دست پیدا کند. 

 

در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند تا دروازه یکدیگر را باز کنند اما تا دقایق پایانی نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند. در دقیقه ۸۵ این دیدار سیاوش یزدانی قصد داشت توپ را با سر به سیدحسین حسینی برساند اما ضربه آرام این بازیکن موقعیت را در اختیار مهاجم فولاد قرار داد اما شجاعت حسینی و مهار توپ اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.

 

درحالی که پنج دقیقه وقت اضافه این دیدار هم به پایان رسیده بود و ثانیه های ابتدایی دقیقه ششم بود، تیم فولاد در یک ضد حمله دروازه استقلال را باز کرد تا آب سردی بر پیکر استراماچونی و استقلال ریخته شود.

 

پیروزی سپاهان برابر ماشین سازی/ اولین پنالتی مشکوک برای قلعه‌نویی

 به گزارش مهر، تیم فوتبال سپاهان که نخستین دیدار خود در لیگ برتر را با پیروزی پرگل برابر شاهین بوشهر به پایان برده بود، شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان میزبان ماشین سازی تبریز بود و توانست یک بر صفر این دیدار با برتری به پایان برساند. علی قربانی(۲۰) برای سپاهان گل زد.

 

امیر قلعه نویی که برای نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بازیکنان مطرح و گرانقیمتی را به خدمت گرفته است در این دیدار به دنبال  کسب دومین پیروزی بود و با گلی که علی قربانی در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند به خواسته اش رسید. 

 

در دقیقه ۸۵ این دیدار مدافع ماشین سازی درون محوطه جریمه برخوردی با کی روش استنلی داشت که داور اعلام ضربه پنالتی کرد. بازیکنان ماشین سازی به این صحنه اعتراض داشتند و معتقد بودند که خطا نبوده است. 

 

با این حال این ضربه را جورج وولسیانی زد که حامد لک با کمک تیر دروازه توپ را در حالتی مشکوک مهار کرد. لک توپ را در شرایطی گرفت که بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده است.

 

تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی ۶ امتیازی شد و تا قبل از پایان دیدارهای هفته دوم در صدر جدول قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------