قلعه‌نویی: بازی مقابل ذوب‌آهن حکم فینال را دارد/منصوریان: ۱۴۰۵ کل مدیریت ایران دست خانم‌هاست!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قلعه‌نویی: بازی مقابل ذوب‌آهن حکم فینال را دارد/ امیدوارم در نقش جهان لیز نخوریم

 

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان عصر پنج‌شنبه در نسشت خبری قبل بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر گفت‌: درگذشت جعفر کاشانی را تسلیت می‌گویم. من هفته پیش با ایشان صحبت می‌کردم و ان‌شاءلله که خداوند او را با اولیا و انبیا محشور کند. به هر حال بازی‌ها داربی و دیدار سپاهان و ذوب‌آهن از بازی‌های داربی خوبی بوده است. چه به لحاظ کیفی و به چه لحاظ نتیجه و همه از بازی لذت بردند. در داربی‌ها نباید به شرایط جدول نگاه کرد و به نظر من این بازی حکم فینال را دارد.

 

او درباره تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی دارد و گروه کادر فنی جوانی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را در فصل پیش گرفته است. بازی سختی در پیش داریم و چون تیم ما هم شرایط بهتری دارد، از تیم خود راضی هستیم. یک سری مشکلاتی وجود دارد که ما نمی‌خواهیم آن را مطرح کنیم اما شرایط تیم هفته به هفته بهتر می‌شود. بازی‌ها ما در جام حذفی و در هفته آخر لیگ برتر نشان داد که تیم به مراتب در روند رو به رشد خود قرار دارد. تیم ذوب‌آهن پرس تیمی را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به وقت کمی که تیم ما داشت چند جلسه روی تاکتیک‌های مد نظر ذوب‌آهن کار کردیم. ما با توجه به شرایطی که در  جدول داریم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم.

 

قلعه‌نویی درباره برگزاری مسابقات جام حذفی و این که آیا این بازی‌ها به مسابقات لیگ برتر صدمه‌ای می‌زند؟ گفت: اگر تیم‌ها در شرایط مسابقه باشند آسیبی خاصی نمی‌زند اما برای تیمی بد است که از شرایط مسابقه دور باشد. تیم ما سعی کرد در تعطیلات با یک تیم بازی‌ دوستانه انجام دهد تا آمادگی خود را داشته باشیم.

 

او درباره چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: امیدوارم در این زمین لیز نخوریم. نمی‌دانم مشکل زمین چه زمانی حل می‌شود اما امیدوارم که شرایط زمین بهتر شود.

 

سرمربی سپاهان افزود: داربی شرایط خاص خودش را دارد و به شرایط جدول ربطی ندارد. داربی حساسیت خاص خودش دارد اما نباید به کیفیت این بازی لطمه‌ای وارد شود. به نظر من داربی اصفهان همیشه حساسیت و کیفیت مطلوب خودش را داشته است.

 

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما محروم نداریم اما تا دل‌تان بخواهد مصدوم داریم!

 

او درباره حمایت نشدن تیمش توسط هواداران در استادیوم نقش جهان گفت: من تعجبم از طرفداران سپاهان است که چرا این‌قدر کم لطف هستند. تیم شرایط و نتایج خوبی گرفته است اما در نقش جهان از تیم استقبال نمی‌شود. این حرف دل بازیکنان است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و فکر نمی‌کنم قیمت‌های بلیت شرایط بدی داشته باشد. اگر کسی بخواهد بیاید در هر نقطه‌ای که باشیم به تشویق تیم می‌آیند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. بعضی تیم‌ها هستند که نتایج خوبی ندارند اما طرفدارانش آن‌ها را تنها نمی‌گذارند اما ما نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

 

سرمربی سپاهان در پایان گفت: این که می‌گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند اما من معتقدم که هواداران یک تیم یار اول یک تیم هستند.

 

منصوریان: ۱۴۰۵ کل مدیریت ایران دست خانم‌هاست!

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و ذوب‌آهن اظهار کرد: به باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران به دلیل از دست دادن یکی از اسطوره‌ها و شناسنامه‌های باشگاه پرسپولیس، بزرگمرد فوتبال ملی ایران در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ جعفرخان کاشانی که به نوعی متولی باشگاه شاهین هم بودند؛ این ضایعه را به تمام ورزشی‌ها و جامعه فوتبال تسلیت عرض می‌کنم؛ امیدوار هستم وقتی یک پیشکسوتی از دست می‌رود، قدر دیگر پیشکسوتان را بدانیم و به جوانان یاد بدهیم به بزرگترهای خود احترام بگذارند چون در آینده علاقه‌مند هستند که کوچکترها به آنها احترام بگذارند.

  

او ادامه داد: فردا بازی زیبایی را فوتبال ایران و اصفهان خواهد دید؛ از تفکرات مربی سابقم امیرخان قلعه‌نویی شناخت دارم که به فوتبال حمله‌ای علاقه زیادی دارد و این علاقه‌مندی به فوتبال هجومی و جایگاهشان در صدر جدول نشان می‌دهد که عملکردشان فوق العاده خوب بوده است.

   

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: ما نیز نسبت به کار فنی و زیبایی فوتبال به نظرم در سال جدید عملکرد خیلی خوبی داشتیم ولی هنوز به میزان عملکرد فنی که نشان دادیم خیلی با لیاقت هستیم، در کسب امتیاز به خواسته خود نرسیدیم.

  

منصوریان درخصوص دیدار با سپاهان عنوان کرد: دربی خوبی را پیش بینی می‌کنم و امیدوار هستم هر تیمی شایسته است و لیاقت دارد برنده بازی باشد؛ فردا میزبان ما آماده است تا بتواند نهایت استفاده را از میزبانی ببرد؛ ما نیز کاملا از نظر روحی و بدنی آماده هستیم و یک پیش درآمد خیلی خوب هم در جام‌حذفی داشتیم که این موضوع نیز موجب شد ما به نخستین برد خود در این فصل در جم برسیم.

  

او یادآور شد: به نظرم برخلاف دربی سرخابی‌ها که خودم سال‌ها در آن بازی کردم و همیشه نیمه اول آن بار فنی نداشته، فردا بازی زیبایی ببینیم.

  

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون تمایل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای جذب دانیال اسماعیلی‌فر عنوان کرد: شایعات همیشه است و به شایعات توجه نکنید چون شایعات چیز خوبی نیست؛ در حال حاضر اسماعیلی‌فر بازیکن ما است و یکی از دلایلی که نمی‌شود فوتبال ما پیشرفت کند، همین فضای مجازی و سوالات است؛ به فضای مجازی توجه نکنید چون اگر به آن توجهی داشته باشید، شب و روزتان بهم می‌خورد.

  

منصوریان یادآور شد: از زمانی که من به ذوب‌آهن آمدم، تنها در یک مسابقه آن هم برابر سایپا از حریف خود پیش افتادیم ولی در آن بازی هم یک اخراجی دادیم و جریان مسابقه تغییر کرد، اما این هم می‌تواند یکی از نکات جالب باشد که ما با زدن گل از سپاهان جلو بیفتیم و اینکه چه عملکردی خواهیم داشت و در آن سو سپاهان سورپرایز خواهد شد یا نه؛ امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد و ما بتوانیم به پلن B خود برسیم، هرچند خیلی سخت خواهد بود چراکه یک تیم وقتی در ۵ مسابقه گل نمی‌خورد، نشان داده خط دفاع خیلی خوبی دارد.

  

او به پیروزی تیمش در جام حذفی اشاره کرد و افزود: در بازی قبل برابر پارس جنوبی دو، سه اتفاق خوب برای من افتاد که یکی از آنها حضور محمدرضا خلعتبری بود؛ من به سن و سال قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خلعتبری اصلا توجهی نمی‌کنم چون حتی بهتر از جوان‌ها تمرین می‌کنند و اینکه می‌گویند دود از کنده بلند می‌شود، واقعاً این دو بازیکن همینطور هستند.

  

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: احسان پهلوان با عملکردی که در دیدار با پارس جنوبی داشت، من را خیلی امیدوار کرد؛ فکر می‌کنم یکی از ستون‌های تیممان در چند بازی آینده خواهد بود؛ پهلوان بازیکن فوق‌العاده خوبی است ولی نمی‌دانم شاید رویه فکری ما ایراد دارد که این بازیکن را ستاره می‌بینیم یا قبلی‌ها ایراد داشتند که او را بازی نمی‌دادند؛ در هر صورت چیزی که حتمی است پهلوان قابلیت‌های فوق‌العاده بالایی دارد و این بازیکن این توانایی را دارد تا کمتر از چهار ماه دیگر اردوی تیم ملی را نیز ببینند.

  

منصوریان تصریح کرد: دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی پور سال گذشته ۵۰ درصد تیم تراکتور و ستون این تیم بودند؛ از عملکرد آنها در مسابقه قبل فوق‌العاده رضایت دارم و ان‌شاءالله فردا با ما بازی را شروع می‌کنند.

  

او ادامه داد: در مورد خلعتبری و پهلوان هم آنها باید حوصله کنند و ما نیز باید صبر داشته باشیم؛ به ویژه برای خلعتبری که فردا دومین بازی او است؛ از عملکرد خلعتبری رضایت داریم ولی احتمالاً برابر سپاهان پهلوان و خلعتبری به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان بروند ولی به عنوان جایگزینی که تعویض‌های طلایی هستند؛ امیدوار هستم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر مس کرمان این بازیکنان را از ابتدا در ترکیب داشته باشیم.

  

سرمربی ذوب‌آهن درخصوص غائبان تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مصدوم و محرومی برای بازی فردا مقابل سپاهان نداریم.

  

منصوریان یادآور شد: شهرآورد تهران و اصفهان دو سه تفاوت عمده دارد؛ اولین تفاوت در بحث فنی است؛ من سال‌های قبل نیز که در اصفهان نبودم، می‌دیدم که بار فنی شهر‌آورد اصفهان به مراتب بالاتر از تهران است چون از دقیقه یک تیم‌ها شروع به فوتبال بازی کردن می‌کنند.

  

 او اضافه کرد: تفاوت دوم در اصل مطلب فوتبال اصفهان است که در خود شما خبرنگاران نیز این موضوع دیده می‌شود؛ اینجا شهرآورد را می‌روند صرفاً بازی می ‌کنند و تمام می شود؛ یعنی مثل تهران دیگر مشکل و دشمنی یک‌ساله و یک دهه ندارند؛ در اصفهان شرایط طوری است که فردای شهرآورد اصفهان تمام تیم‌های لیگ برای دو باشگاه اصفهانی رقیب حساب میشوند ولی این دو تیم برای یکدیگر آرزوی موفقیت دارند.

  

سرمربی ذوب‌آهن گفت: علت اینکه اصفهان به قطب دوم فوتبال ایران تبدیل شده، این است که جراید و رسانه‌های این شهر همیشه از تیم‌های خود حمایت می‌کنند؛ به طبع از سپاهان به خاطر هجمه بیشتر جمعیت، حمایت بیشتری می‌شود ولی در مجموع اگر قرار باشد دو تیم به یکدیگر کمک کنند، سبز و زرد را کنار می‌گذارند تا یک تیم موفق شود؛ اتفاقی که در تهران اصلاً نمی‌افتد!

  

منصوریان با بیان اینکه تنها یک بار تماشاگران استقلال و پرسپولیس در جام باشگاه‌های سال ۷۵ به یکدیگر کمک کردند، گفت: آن زمان ما ۴ گل از پاختاکور خوردیم و پرسپولیس از آلیما قزاقستان ۳ گل دریافت کرد ولی در مسابقه برگشت قرار شد تماشاگران دو تیم به یکدیگر کمک کنند تا تیم‌های ایرانی به مرحله بعد بروند؛ در بازی بعد تماشاگران ما سکوهای سمت راست استادیوم را پُر کردند و ۱۲۰ هزار نفر به ورزشگاه آزادی رفتند که پرسپولیس ۵ بر یک برنده شد و فردای آن روز پرسپولیسی‌ها ما را کمک کردند و استقلال توانست ۳ بر صفر به برتری برسد که گل سوم را هم خودم زدم.

  

او عنوان کرد: برخلاف عدم حمایت‌های تماشاگران استقلال و پرسپولیس از هم در بازی‌های مهم، در اصفهان چنین اتفاقاتی نمی‌افتد و دلیل پیشرفت فوتبال این استان همین است؛ اصفهانی‌ها به فوتبال خود احترام زیادی می‌گذارند؛ از سوی دیگر بخاطر اینکه بازتاب خبری دربی اصفهان نسبت به شهرآورد تهران کمتر است، حواشی کمتری هم دارد؛ در کل، شهرآورد شیک‌تری نسبت به تهران است!

  

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: خیلی خوشحال هستم که خانم‌ها در کنفرانس خبری اصفهان شرکت می‌کنند؛ نمی‌دانم چرا ولی احساسم می‌گوید در سال ۱۴۰۵ کل حوزه مدیریت ایران دست خانم‌ها است؛ شاید بخاطر اینکه پسرها یک مقدار تنبل شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------