آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کارشناس داوری ایران - بحرین: پنالتی بحرین درست بود/خطر از بیخ گوش سردار گذشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
کارشناس داوری فوتبال گفت: سید مجید حسینی در محوطه جریمه ایران با مهاجم بحرین برخورد داشت که داور به درستی پنالتی اعلام کرد.

 «حمید خوشخوان» سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در دقیقه ۶۴ سید مجید حسینی در محوطه جریمه ایران با مهاجم بحرین برخورد داشت که داور پنالتی اعلام کرد.

 

وی افزود: به اعتقاد من حسینی بی دقتی کرد و می‌توانست در آن صحنه از انجام خطا پرهیز کند.

 

خوشخوان خاطرنشان کرد: پنالتی اعلام شده از سوی داور صحیح بود و او به‌درستی در سوتش دمید.

 

کارشناس داوری فوتبال تصریح کرد: «والنتین کوالنکو» داور ازبکستانی در این دیدار پربرخورد قضاوت خوبی به نمایش گذاشت و در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشت.

 

خوشخوان در پایان گفت: متاسفانه در روزی که تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین شکست خورد باید به تیم داوری فوتبال ایران نمره قبولی داد.

 

نظر کارشناسی نوید مظفری ر مورد اتفاقات بازی ایران - بحرین/ خطر از بیخ گوش سردار گذشت

کارشناس داوری ایران می‌گوید داور بازی تیم ملی فوتبال ایران با بحرین عملکرد قابل قبولی داشت و تصمیمش برای اعلام پنالتی به سود بحرین درست بود.

 

نوید مظفری در گفتگو با مهر، درباره عملکرد والنتین کوالنکوف داور ازبکستانی بازی ایران و بحرین گفت: کوالنکوف یکی از بهترین داوران آسیاست و به او به خاطر عملکردش در این بازی نمره قبولی می دهم.

 

کارشناس داوری ایران ادامه داد: خطای مجید حسینی مدافع ایران روی بازیکن بحرین و اعلام پنالتی به سود حریف کاملا واضح بود و جای بحث ندارد.

 

مظفری در خصوص کارت زرد احسان حاج صفی هم یادآور شد: خطایی که حاج صفی انجام داد کارت داشت و تصمیم داور درست بود. البته سردار آزمون مهاجم ایران اگر یک مقدار بیشتر با داور بحث می کرد، می توانست اخراج شود.

 

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید یاد بگیرند که اعتراض به داور راه به جایی نمی برد. ما همیشه از این موضوع لطمه می خوریم و نمی دانم چرا این رفتار ادامه دارد. هیچ موقع از اعتراض به داور نتیجه نگرفته ایم. کاش یک مسئول به بازیکنان این موضوع را گوشزد کند.

 

کارشناس داوری در پایان گفت: شاید کمک داور در یکی دو صحنه در اعلام آفساید تصمیم قابل بحث گرفت ولی در کل عملکرد تیم داوری خوب بود و اشتباه تاثیر گذاری نداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------