خنگ ها در دو راهی خنت و خنک! (عکس)



تشابه اسمی دو شهر خنک و خنت بلژیک باعث اتفاقی عجیب و خنده دار برای دو هوادار متعصب باشگاه لیورپول شد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته لیورپول از هفته سوم لیگ قهرمانان توانست با نتیجه پر گل 1-4 در زمین خنک بلژیک به پیروزی دست یابد. حریف بلژیکی مانع دشواری برای قهرمان اروپا نبود و قرمزها با دو گل چمبرلین و گل های سادیو مانه و محمد صلاح توانستند از بلژیک با دست پر خارج شوند اما سوای پیروزی ارزشمند لیورپول، یک اتفاق دیگر مربوط به این بازی به سوژه رسانه ها بدل شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

دو هوادار متعصب لیورپول که برای حمایت از تیم محبوب خود راهی بلژیک شده بودند، دچار اشتباهی عجیب و مضحک شدند. این دو به جای رفتن به شهر خنک به شهر خنت که 104 مایل دورتر بود، رفتند و تنها 30 دقیقه به شروع بازی بود که متوجه اشتباه خود شدند.

 

تشابه اسمی خنک و خنت باعث شد تا این دو هوادار دچار اشتباه شوند. آنها وقتی متوجه اشتباه خود شدند که دیگر دیر شده بود و راهی یک کافه شدند تا بازی لیورپول را از تلویزیون تماشا کنند. بلیت قطار و مسابقه برای هر کدام نزدیک به 190 پوند هزینه در پی داشت. انتشار عکسی از این دو در کافه در حالی که با قیافه ای درهم بلیت بازی را در دست دارند، بازتاب گسترده ای در انگلیس داشت.

 

کار به جایی رسید که مسئولان باشگاه خنت در حساب رسمی توئیتر خود از لیورپولی ها خواستند تا در شناسایی این دو هوادار کمک کنند. خنت این دو را برای تماشای بازی امشب برابر ولفسبورگ در لیگ اروپا به ورزشگاه اختصاصی خود دعوت کرده است؛ تا حداقل سفرشان به بلژیک بیهوده نباشد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

در توئیت باشگاه خنت آمده است:« لیورپول تبریک به خاطر پیروزی دیشب. می توانید به ما برای شناسایی این دو نفر که کمی سردرگم شده بودند، کمک کنید؟ در هر صورت به آنها درس جغرافیای بلژیک نیز خواهیم داد.»

 

همچنین در توئیتی دیگر از کسانی که این دو را می شناسند درخواست شده تا به آنها اطلاع دهند که برای بازی خنت و ولفسبورگ به ورزشگاه دعوت شده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------