شجاعیان: باید برای استراماچونی جان دهیم/واکنش عارف غلامی درباره اختلافش با دانشگر روی یک گل!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: پیام‌هایی که استراماچونی به من داد روحیه بخش بود، این مرد خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم.

به گزارش فارس،داریوش شجاعیان که هماره سرمربی استقلال در نشست خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: پیام‌هایی که  استراماچونی به من داد روحیه بخش بود، این مرد خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم. انسان با شخصیتی است که به استقلال آمده اسیت و استقلال با او دوباره بلند شده است. نتوانستم فصل را با او ادامه دهم، اما امیدوارم همه بازیکنان قدر او را بدانند.

 

وی در مورد حمایت هواداران از او در جریان بازی گفت: از آنها تشکر می‌کنم که امشب برای من سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم لایق این باشم که بعد از مصدومیت دوباره پیراهن استقلال را بپوشم و برای این هواداران بازی کنم.

 

هافبک مصدوم استقلال تاکید کرد: من و بازیکنانی امثال من با این هواداران شناخته می‌شوند و باید برای آنها خوشحالی بازی کنیم.

 

شجاعیان در مورد شرایط آبی پوشان عنوان کرد:تیمی هستیم که می‌شود به آن امیدوار بود. خیلی خوب کار می‌‌کنیم و ۳ بازی است که گل نخورده‌ایم و امیدوارم در پایان فصل یک قهرمانی به هواداران‌مان بدهیم.

 

واکنش عارف غلامی درباره اختلافش با دانشگر روی یک گل!

 

مدافع استقلال درباره خبر اختلافش با محمد دانشگر بر سر گل دوم استقلال به سایپا در بازی هفته گذشته، توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش ایسنا، عارف غلامی بعد از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی گفت: اشتباهاتمان را پشت سر گذاشتیم و باید روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

 

او درباره اشتباهات داور در این دیدار تاکید کرد: هر وقت داور به ضررمان عمل کرده، صحبتی نکردیم و اکنون هم صحبتی درباره اینکه خوب بوده یا بد، نداریم. اگر صحبتی درباره عملکرد داور وجود داشته باشد، سرمربی تیم مطرح خواهد کرد.

 

مدافع استقلال درباره برخورد توپ به دستش در این دیدار و عدم اعلام خطای پنالتی گفت: توپی که به دست من خورد ۱۰۰۰ درصد پنالتی نبود.

 

وی درباره درگیری او و دانشگر روی گل دوم استقلال به سایپا که بعد از اصابت به سر او، با برخورد به پای دانشگر تبدیل به گل شد، گفت: چه دعوایی؟ ما رفیق هستیم. هرکسی گل بزند دوست دارد، خوشحالی کند. واقعیت این است که من هم تا فیلم گل را ندیده بودم، فکر می‌کردم خودم گل زده‌ام.

 

کریمی: نمی‌خواستم مصاحبه کنم اما به هواداران یک عذرخواهی بدهکار بودم!

 

بازیکن تیم استقلال گفت: حقیقتا امروز تصمیمی برای مصاحبه نداشتم و بعد از بازی دربی و اتفاقاتی که رخ داد به هواداران یک عذرخواهی بدهکار بودم.

 

 در ادامه هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 

علی کریمی بازیکن تیم استقلال در پایان این دیدار اظهار داشت: حقیقتا تصمیم به مصاحبه نداشتم اما نمی‌دانم چطور شد که امروز می‌خواهم صحبت کنم. بعد از بازی دربی و اتفاقاتی که رخ داد ناامیدی برای من و هواداران بود. امروز خوشحالم که مقابل تیم پارس جنوبی برنده این بازی شدیم.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: به هوادران خوب تیم یک عذرخواهی بدهکارم به خاطر آن بازی و حالا از آنها عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم تیم ما از این به بعد بهتر شود و نتایج بهتری را کسب کند.

 

 نوری: کمک داور خوابش برده بود/ فقط به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد گلی که در دیدار مقابل استقلال به ثمر رسانده، آفساید نبوده است.

 

 

به گزارش تسنیم، محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم من آن صحنه (اجرا نشدن بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان پارس جنوبی) را ندیدم و از بازیکنان استقلال عذرخواهی کردم. بعد از آن توپ را به دروازه‌بان‌شان دادم. گل ما هم که کاملاً صحیح بود و نمی‌دانم کمک داور خوابش برده بود که گل من را مردود اعلام کرد! واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. از همین نقطه من پیش از این به استقلال گل زده بودم، ولی آن سری هم داور به اشتباه آفساید اعلام کرده بود و الان هم به اشتباه گل ما را آفساید اعلام کردند.

 

وی افزود: استقلال تیم خوبی است، سه امتیاز بازی امروز را کسب کرد و به آنها تبریک می‌گویم. ما هم ان‌شاءالله در بازی بعد بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

 

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی درباره شرایط تیمش گفت: ما از نظر بودجه جزو ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم و توقعی نداریم که بازیکنان میلیاردی را جذب کنیم. ما فقط به فکر حفظ تیم در لیگ برتر هستیم. 

 

همچنین بابک حاتمی هم در مورد گل پارس جنوبی تصریح کرد: گل ما کاملاً سالم بود و بازیکن استقلال در آن صحنه عقب‌تر از بازیکن ما بود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------