سعید آقایی؛ خداحافظی با سپاهان، سلام به ...؟/ خالد شفیعی در راه اصفهان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سعید آقایی مدافع چپ سابق تیم سپاهان با این تیم به دوحه سفر نمی‌کند.

به گزارش ورزش سه، پس از دانیال اسماعیلی فر مدافع راست تیم ذوب آهن که سپاهان را به عنوان مقصد آینده اش انتخاب کرد، حالا فوتبال دوستان منتظر مشخص شدن سرنوشت یکی دیگر از ستاره های نقل و انتقالات یعنی سعید آقایی هستند.

 

آقایی که پس از ترک تراکتور در لیگ شانزدهم، سه فصل در این تیم بازی کرد، حالا شمارش معکوس را برای انتخاب تیم جدیدش آغاز کرده و قرار است به زودی از مقصد خود رونمایی کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

نکته مهم این است که سپاهانی ها چند ماه پیش ادعا کردند که با آقایی قرارداد جدید امضا کرده‌اند و او در لیگ بیستم نیز پیراهن این تیم را برتن خواهد داشت اما این مدافع چپ قراردادی با سپاهان نبسته بود و حالا در تبریز تعطیلات را سپری می‌کند.

   

او حتی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم به اردوی سپاهان ملحق نمی‌شود و پیش از آن تیم جدیدش را انتخاب می‌کند و شاید به یکی دیگر از تیم های ایرانی حاضر در ACL 2020 ملحق شود.

 

در ساعات اخیر تصویری منتسب به استوری واتس اپ آقایی در کانال های مجازی دست به دست می‌شد که البته این تصویر جعلی بود و حقیقت نداشت. در این تصویر آقایی خود را بین دو راهی تهران و تبریز می‌دید اما این بازیکن جوان انتشار چنین استوری را کاملا تکذیب کرد.

  

 

قرار است او بعد از تعطیلات دو روزه عاشورا تاسوعا با حضور در ساختمان باشگاه مقصد، از تیم جدید خود رونمایی کند. آقایی که پیش‌تر پیراهن تراکتور را برتن داشت و در این مدت بارها گزینه استقلال و پرسپولیس نیز بود، با این انتقال جذاب فصل جدیدی از دوران فوتبال خود را آغاز خواهد کرد و امیدوار خواهد بود که مثل دوران کی‌روش به پیراهن تیم ملی نیز برسد.

 

 

 خالد شفیعی در راه اصفهان؛ بازگشت سامورایی به تیم سابق؟ (عکس)

مدافع فصل گذشته سایپا یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات تابستانی است.

 

به گزارش ایلنا، خالد شفیعی، مدافع جنگنده و سرزن فصل گذشته سایپا که سابقه بازی در تیم‌های مختلف لیگ برتر را دارد با انتشار تصویری در صفحه شخصی خودش خبر از سفر به اصفهان داد.

 

شفیعی که از سوژه‌های نقل و انتقالاتی تابستان محسوب می‌شود پیشنهاداتی از کشورهای آسیایی هم دارد ولی باید دید سفر او به اصفهان برای مذاکره با یکی از دو تیم سابقش یعنی سپاهان یا ذوب آهن انجام شده یا صرفا یک سفر تفریحی است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------