صعود الاهلی از گروه استقلال قطعی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
الاهلی در آخرین دقایق دیدار با الشرطه، توانست سه امتیاز این دیدار را کسب کند تا به عنوان نخستین تیم، راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش ورزش سه، در تنها دیدار دور سوم گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الاهلی عربستان و الشرطه عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

  

در این دیدار، تیم الشرطه برخلاف انتظار بسیار خوب ظاهر شد و حتی در دقیقه 33 نیمه نخست نیز یک فرصت فوق العاده توسط کرار عامر به دست آورد که ضربه مدافع پیش تاخته الشرطه را محمد العویس سنگربان الاهلی به زیبایی مهار کرد.

  

در حالیکه این بازی در نیمه اول رو به اتمام بود، الاهلی صاحب یک فرصت شد که دریبل دو طرفه مارکو مارین به دست علا علی موهاوی مدافع الشرطه برخورد کرد و داور مسابقه کارت زرد دوم را به او نشان داد تا نماینده عراق 10 نفره شود.

  

در نیمه دوم و در حالیکه انتظار می رفت الاهلی از یک یار بیشترش استفاده کند، اما بازهم این الشرطه بود که موقعیت های خوبی را بر روی دروازه نماینده عربستان خلق کرد که در یک مورد ضربه سر سعد ناطق مدافع پیش تاخته الشرطه به تیر دروازه حریف برخورد کرد تا عراقی ها در باز کردن دروازه الاهلی ناکام باشند.

  

در حالیکه بازی با نتیجه بدون گل رو به پایان بود، الاهلی در دقیقه 87 روی یک کار تیمی صاحب یک موقعیت شد و عبدالرحمن غریب پس از پشت سر گذاشتن مدافع الشرطه، توپ را به مارکو مارین رساند و این بازیکن آلمانی با یک ضربه بغل پا دروازه احمد باسیل سنگربان الشرطه را باز کرد تا نماینده عربستان با پیروزی در این دیدار، صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

  

هم اکنون در جدول رده بندی گروه نخست این رقابت ها، الاهلی با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و صعودش را به دور بعد قطعی کرد. استقلال به رده دوم صعود کرد و الشرطه نیز در رده سوم و آخر گروه قرار گرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------