جزئیات دفاعیه پرسپولیس و شکایت النصر مشخص شد/رای بزودی صادر می‌شود



یک رسانه سعودی از جزئیات دفاعیه پرسپولیس مقابل شکایت النصر خبر داد.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس امروز(پنجشنبه) اعلام کرد با همکاری فدراسیون فوتبال ایران لایحه دفاعیه در مقابل شکایت النصر عربستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

 

در این زمینه سایت «الشبابیه» عربستان از جزئیات این لایحه دفاعیه پرسپولیس و پرونده شکایت النصر خبر داد: باشگاه پرسپولیس دفاعیه ای به حجم 75 صفحه در مقابل شکایت النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.

 

این درحالیست که باشگاه النصر دوشنبه گذشته شکایتی 55 صفحه ای علیه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده بود. انتظار می رود رای نهایی در این پرونده تا 72 ساعت آینده اعلام شود.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

   دبیرکل AFC: پرونده شکایت النصر از پرسپولیس به کمیته انضباطی رسید/رای بزودی صادر می‌شود

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهارنظر کرد.

 

داتو، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» عربستان در زمینه شکایت النصر علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شکایت النصر علیه پرسپولیس به دلیل شرکت دادن برخی از بازیکنانش به صورت غیرقانونی اکنون به کمیته انضباط و اخلاق AFC رسیده است. قرار است کمیته انضباطی اعلام کرد یک کمیته مستقل درباره این پرونده نظر می دهد و رای نهایی صادر می کند.

 

طبق اعلام این نشریه سعودی کمیته انضباطی طی 24 ساعت آینده جلسه ای درباره تصمیم گیری درباره این شکایت النصر علیه پرسپولیس برگزار می کند و تصمیم نهایی در این جلسه گرفته می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------