زیدان: ایسکو بازیکن رئال مادرید است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد هافبک اسپانیایی در این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید در هفته دهم لالیگا برابر ویارئال یک بر یک مساوی کرد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: به خاطر نمایشی که داشتیم شایسته نتیجه بهتری بودیم. ماریانو دیاس خیلی وقت بود که بازی نکرده بود. او این شرایط را تحمل می کرد. ما دو امتیاز را از دست دادیم.  

 

سرمربی رئال مادرید درباره احتمال جدایی ایسکو در زمستان اظهار کرد: او نمی خواهد تیم را ترک کند. درباره اتفاق های درون تیمی صحبت نخواهیم کرد. ایسکو بازیکن رئال مادرید است و در اینجا خواهد ماند. او با ما است و نباید درباره رفتنش صحبت کرد.  

 

سرمربی فرانسوی در رابطه با تعویض اودگارد اظهار کرد: او خیلی خسته بود. با این حال قدرت بازیکنان فوق العاده است. فرصت کسب سه امتیاز وجود داشت. حیف شد.  

 

زیدان درباره خودش گفت: من همان اشتیاق را دارم و این اشتیاق به همین شکل خواهد ماند. نگران این موضوع نباشید. شما (خبرنگاران) کاری که انجام باید بدهید را پیگیری کنید و منم کار خودم را انجام می دهم.  

 

سرمربی رئال مادرید در پایان به ادن هازارد اشاره کرد و گفت: او مدت زیادی نتوانست بازی کند اما اکنون تیم را همراهی می کند و در شرایط خوبی قرار دارد.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------