آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

فکری: بعد از گل گهر به دربی فکر می کنیم/ نظری: سازمان بازرسی برای قراردادها به باشگاه نامه زده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: 9روز تا بازی گل گهر فرصت داریم، بعد از بازی هم در مورد دربی فکر می‌کنیم.

به گزارش فارس، محمود فکری در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخابی اظهار داشت: از بانیان این برنامه تشکر می کنیم که از اسطوره‌های باشگاه استقلال یاد می کنند و یادبود و مراسمی را می‌گیرند که بتوانیم مجددا از این بزرگان یادی کنیم.

 

وی ادامه داد: ناصر حجازی یکی از اسطوره‌های بزرگ تاریخ باشگاه استقلال است. شخصیت، نظم و انضباطش در زندگی و فوتبال درس خیلی خوبی برای همه جوانان و شاگردانش بوده و ان شاالله بتوانیم راه او را ادامه بدهیم.امیدوارم مراسماتی که گرفته می شود باعث شادی روح او شود.

 

سرمربی استقلال در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی عنوان کرد: امروز جلسه داشته و باید ببینیم چه کار کرده‌اند. 

 

وی در مورد اینکه آیا اسماعیلی به کمیته انضباطی می رود، گفت: نمی دانم. امروز با باشگاه جلسه داشته است.

 

فکری در مورد شرایط استقلال خاطر نشان کرد: کارمان را بعد از بازی با ذوب‌آهن از امروز شروع کردیم. 9روز تا بازی گل گهر فرصت داریم. ان‌شاالله خودمان را آماده آن بازی می‌کنیم. بعد از بازی هم در مورد دربی فکر می‌کنیم.

 

نظری: مصوبه هیأت مدیره برای مددی مغایرتی با قانون ندارد/سازمان بازرسی برای قراردادها به باشگاه نامه زده است

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: مصوبه هیأت مدیره برای احمد مددی به عنوان مدیرعامل هیچ مغایرتی با قانون ندارد.

  

جت نظری با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت زنده‌یاد حجازی گفت: خوشحالیم که امسال توانستیم برای دومین بار مراسم ناصر حجازی را برگزار کنیم. این مراسم سال گذشته همزمان با سالروز میلاد مرحوم ناصر حجازی برگزار شد و علت اصلی برگزاری این مراسم هم تأکید روی جنبه‌های اجتماعی و دغدغه‌های مرحوم حجازی بود.

 

وی در پاسخ به فارس مبنی بر اینکه با انتخاب احمد مددی آیا شروطی که هیأت مدیره برای مدیرعامل جدید در نظر گرفته‌اند قانونی نیست یا خیر عنوان کرد: اتفاقا این موضوع پیش‌تر هم مطرح شد و حتی یکی از رسانه‌ها گزارشی را منتشر کرد که این مصوبه خلاف قانون است اما هیچ استنادی وجود ندارد که این مصوبه خلاف کدام قانون است. مصوبه‌ای که هیأت مدیره استقلال در نشست انتخاب مدیرعامل به تصویب رسانده هیچ مغایرتی با قانون ندارد.

 

وی تأکید کرد: مطمئن باشید اگر جایی مغایر قانون باشد مجمع باشگاه به ما تذکر خواهد داد و تا این لحظه تذکری در مورد بندهای آن مصوبه به دست ما نرسیده است. البته از طرف مجمع باشگاه یک دغدغه‌ مطرح شد که مربوط به عدم حضور مدیرعامل به عنوان عضو هیأت مدیره بود. مجمع در آنجا اعلام کرد این موضوع در اختیارات هیأت مدیره نیست اما بقیه بندها در اختیارات هیأت مدیره باشگاه استقلال بوده است.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا تنشی بین اعضای هیأت مدیره به خاطر این شروط ایجاد نمی‌شود عنوان کرد: من تنشی بین اعضای هیأت مدیره نمی‌بینم ما هم امروز صبح جلسه هیأت مدیره داشتیم و جلسه بسیار صمیمانه برگزار شد. در عین این موضوع که ممکن است اختلاف نظر در هر جایی وجود داشته باشد مطالب بسیار همدلانه و توأم با همراهی مثبت بود مطمئن هستم فضایی که الان وجود دارد حتی در مورد انتصاب‌ها اگر نیاز به همفکری باشد منتج به تنش نخواهد شد چون هدف همه ما یک چیز است و آن موفقیت استقلال خواهد بود.

 

نظری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه فرشید اسماعیلی بازیکن این باشگاه محسوب می‌شود و حدود سه بازی است در ترکیب آبی‌پوشان و تمرینات این تیم به میدان نرفته است و با این شرایط چه زمانی قرار است این بازیکن به تمرینات آبی‌پوشان اضافه شود خاطرنشان کرد: موضوع اسماعیلی دو جنبه دارد اول بحث دریافت قرارداد و دوم بحث بگو مگوی وی با مدیرعامل باشگاه استقلال است مطمئنا هر کدام از این مسائل در جای خودش بررسی می‌شود. در مورد قرارداد این بازیکن فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد چون مستنداتی که وجود دارد همه چیز را هموار و شفاف می‌کند اما هم من و بقیه اعضای هیأت مدیره معتقدیم اسماعیلی باید هر چه سریع‌تر در تمرینات حضور پیدا کند. مطمئنا موضوع بگو مگوی این بازیکن و مدیرعامل باشگاه در جای خودش بررسی خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که چطور اصلاح قرارداد بازیکنان صورت گرفته که حالا بعد از چند هفته اسماعیلی به این موضوع معترض شده است گفت: همان زمانی که قراردادها منعقد می‌شد کاملا پیش‌بینی می‌شد مشکلات امروز پیش خواهد آمد. ما مطمئن بودیم نهادهای نظارتی به قراردادها ورود می‌کنند و در همین جا باید بگویم تمامی اعضای هیأت مدیره باشگاه توسط سازمان بازرسی کل کشور خطاب قرار گرفتیم. آنها یک نامه‌نگاری با ما برای قراردادها کرده و از ما پاسخ خواستند. در این نامه عنوان شده توضیحاتی در مورد قرارداد با برخی از بازیکنان فعلی ارائه کنیم چون آن قراردادها در فوتبال ما معقول نبوده است. این مشکل برای باشگاه در حال حاضر وجود دارد و ما هم باید پاسخگوی این مسأله باشیم.

 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد نهادهای نظارتی به این مسائل ورود کنند ما این دغدغه را در باشگاه دنبال می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مشکلی نه برای بازیکنان و نه مدیران باشگاه به وجود بیاید. مطمئنا اگر مشخص شود کسی در انعقاد قرارداد بازیکنان مقصر است طبق قانون مجازات خواهد شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------