آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

جایزه ویژه ناصر حجازی به حسین راغفر رسید/ مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی‌رفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
برگزیدگان دومین جایزه ناصر حجازی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، در مراسم دومین جایزه ویژه ناصر حجازی که دوشنبه شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شکل آنلاین برگزار شد، اسامی برگزیدگان بخش عکس، خبر، هنر و ورزش اعلام شد و جایزه ویژه امسال نیز برگزیده خود را شناخت.

 

در این مراسم هیات انتخاب دومین جایزه ناصر حجازی اعلام کرد که مرام و مشی ناصرحجازی حرکت بر مدار مردم، توجه به خواست و اراده آنان و ایستادن در طرف حق و نفع جمعی بود و همین ویژگی اصلی‌ترین معیار هیات انتخاب جایزه ناصر حجازی است.

 

در همین راستا نیز برای اهدای دومین جایزه ناصر حجازی افراد مختلفی دارای این ویژگی‌ها تشخیص داده شدند، که در نهایت اسامی زیر به عنوان برگزیدگان امسال این جایزه معرفی می‌شوند.

 

پیش از اعلام اسامی برگزیدگان هیات انتخاب جایزه ناصر حجازی از زنده یاد سهیل گوهری که مدتی قبل در پی ابتلا به کرونا فوت کرد، یاد و از همسر او که به نمایندگی از خانواده گوهری به روی سن آمده بود، تقدیر کردند.

 

جایزه بخش خبر به دلیل صرف بیش از نیم قرن از عمر خود به آگاهی رسانی و آگاهی بخشی به مردم و به پاس یک عمر فعالیت در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم به استاد پیشکسوت اردشیر لارودی اهدا شد.

 

جایزه بخش عکس نیز با تصمیم هیات انتخاب دومین جایزه ناصر حجازی به پاس سال‌های فعالیت در حوزه عکاسی و به خصوص عکاسی خبری به مونا هوبه فکر اهدا شد. هوبه فکر که در حوزه اجتماعی و ورزشی تصاویر ماندگاری به ثبت رسانده اولین زنی است که به عنوان عکاس ایرانی مسابقات جام جهانی را در روسیه پوشش خبر دادی است.

 

جایزه بخش ورزش هم به فردی اهدا شد که افتخارات جهانی را زیادی را برای کشتی کشورمان به ارمغان آورده است. پرافتخارترین آزادکار سبک‌وزن ایران که سرمایه اجتماعی اش را برای خدمت به مردم ایران و به خصوص محرومان به کار گرفته است. حسن رحیمی برگزیده این بخش بود.

 

جایزه بخش هنر هم به نام آشنای عرصه فرهنگ و هنر و از فعالان حوزه اجتماعی تعلق گرفت. هنرمندی است دغدغه‌مند که هیچگاه برای بیان از مردم و طرح مطالبات و دغدغه‌هایشان آرام ننشسته است. او در روزهای شیوع کرونا سرمایه اجتماعی و اعتبار هنری‌اش را برای کمک به مردم و به خصوص قشر ضعیف‌تر جامعه به کار گرفت و همچون سال‌های گذشته در کنار آنان ایستاد. این جایزه به رخشان بنی اعتماد اهدا شد.

 

جایزه ویژه این مراسم اما به یک ورزشکار، استاد دانشگاه، اقتصاددان و فعال اجتماعی تعلق گرفت. او در سال‌های جوانی از فعالان حوزه ورزش بود، در اوایل پیروزی انقلاب همراهی‌اش ناصر حجازی همچنان در یادها مانده و حالا در کسوت استاد دانشگاه و فعالی اجتماعی همواره از مردم و معیشت آنان گفته است. مردی که نفع جمعی را همواره بر نفع فردی ترجیح داده و همچنان در کنار مردم ایستاده است. جایزه ویژه ناصر حجازی به حسین راغفر اهدا شد.

  

مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی‌رفت/ شایعه اختلاف من و خلیل زاده صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بارزترین ویژگی ناصر حاجی این بود که زیر بار حرف زور نمی‌رفت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش ایسنا، احمد مددی در حاشیه مراسم جایزه ناصر حجازی اظهار کرد: ناصر حجازی و منصور پورحیدری اسطوره‌های تکرار نشدنی باشگاه استقلال هستند و ما هم باید منش، روش و رفتار خودمان را با این دو اسطور منطبق کنیم. بارزترین ویژگی حجازی این است که مردی تکرار نشدنی بود و زیر بار حرف زور نمی‌رفت. او در بیان اظهار نظرهایش  رک بود و بر آن چیزی که درست و حق بود، تاکید می‌کرد. از این جهت این منش ناصر حجازی باید مورد توجه قرار بگیرد و همه هواداران بزرگ و فهیم استقلال باید این شماره یک بودن حجازی را الگو قرار دهند.

 

او ادامه داد: بازی‌های او را در قالب ویدیو دیده‌ام و سیوهای دیدنی از خود به نمایش می‌گذاشت و واکنش‌هایش در ذهن هواداران استقلال است. من هنوز در تعجبم که حجازی چطور دروازبان شماره دو آسیا شد و شاید نفوذ سعودی‌ها در آسیا باعث شد تا محمد الدعایه دروازبان اول و حجازی دروازبان دوم شود. از نظر من و همه هواداران استقلال او دروازبان شماره یک ایران و آسیا است.

 

مدیرعامل استقلال درباره جلسه امروز مدیران استقلال گفت: جلسه خوبی بود و تصمیمات خیلی خوبی گرفته شد. صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تلاش چندین ماهه باشگاه است و ما تمام اسناد را فرستادیم و امیدواریم طی چند روز آینده این مجوز حرفه‌ای به صورت پایان یافته به ما اعلام شود.‌

 

او در خصوص بندهای تصویب شده‌ای که منجر به انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه شد، گفت: ما طبق اساسنامه باشگاه حرکت می‌کنیم و کارم را انجام می‌دهم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعاتی در ارتباط با اختلاف او و خلیل زاده عنوان کرد: این مساله کاملا نادرست است.

 

او در رابطه با فرشید اسماعیلی گفت: فردا جلسه انضباطی او با حضور اعضای کمیته انضباطی در محل باشگاه برگزار می‌شود و او دفاعیاتش را ارائه می‌دهد و رای انضباطی اعلام می‌شود. فرشید اسماعیلی مثل پسر من می‌ماند اما او یک رفتار انضباطی از خودش نشان داده است و در هر خانواده‌ای رفتار انضباطی باید بررسی شود.

 

مددی اضافه کرد: من فقط خواهشم از هواداران این است که صبور باشند و ان‌شاءالله شرایط تیم بهتر می‌شود. بحث‌های فنی را باید از سرمربی بپرسید اما آن چیزی که مشخص است نتایجی که فکری تا این لحظه گرفته است نتایج بدی نبوده است و هواداران باید صبوری کنند.

 

 

عبدیان: همه اختیارات دست مدیرعامل است/ هربازیکنی فکری بخواهد جذب می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: همه اختیارات دست مدیرعامل است اما در هر حوزه‌ای هرکدام از اعضای هیات مدیره وقت می‌گذارند و به باشگاه کمک می‌کنند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش فارس، مهدی عبدیان در حاشیه مراسم بزرگداشت ناصرحجازی، منصورپورحیدری و جعفرکاشانی اظهار داشت: افتخار می کنم امشب در این مراسم شرکت داشتم. از حجت نظری و همکارانش ممنونم که این مراسم را برگزار کردند و من را هم قابل دانستند و دعوت کردند. سلام و درود می‌فرستم به روح سه عزیز و اسطوره باشگاه استقلال و پرسپولیس که باعث افتخار فوتبال و ورزش کشور ما هستند. افتخار می‌کنم که شاهد تجلیل از عزیزان عرصه هنر و ورزش بودم.

 

وی در مورد محدود شدن احمد مددی و اینکه آیا رابطه حسنه بین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال وجود دارد، گفت: اولا بابت اتفاقات دو ماه اخیر از همه اعضای باشگاه مخصوصا هیات مدیره و مدیرعامل تشکر می کنم که زحمت کشیدند و این اتفاقات در بحث بدهی‌های باشگاه، جمع شدن تیم و نقل و انتقالات افتاد. این محدودیت نیست. در حیطه اختیارات هیات مدیره است که بخشی از وظایفش را به مدیرعامل تفویض کند یا نکند. 

 

عبدیان تصریح کرد: این را همه دوستان از جنبه منفی نگاه می‌کنند، ما چرا مثبت آن را نگاه نمی‌کنیم. الان در اصل یک تیم شده‌ایم. در اصل همه اختیارات دست مدیرعامل است اما در هر حوزه‌ای هرکدام از اعضای هیات مدیره وقت می‌گذارند و به باشگاه کمک می‌کنند که شرایط بهتری رقم بخورد. باید این را ببینیم. الان به جای اینکه یک نفر کار کند، 5-6 نفر کار می‌کنند. باید جنبه مثبت این موضوع را هم ببینیم. اگر این اتفاق افتاده در ماه‌های آینده زمان ثابت می کند که این اتفاق به نفع باشگاه استقلال بوده است.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد حضور آصفی و رفتن شیرکوهی، گفت: ما منتظریم زبده شیرکوهی برگردد. رفتن او قطعی نشده چون مجمع با استعفایش مخالفت کرده، امیدواریم برگردد. قطعا می‌تواند به ما کمک کند قبلا هم به ما کمک کرده است. دکتر آصفی هم از بزرگان است و از قبل در هیات مدیره باشگاه استقلال حضور داشته و استقلالی است. قطعا حضور او مخصوصا در بحث روابط بین‌الملل ما کمک شایانی خواهد کرد.

 

عبدیان در مورد اضافه شدن نامجومطلق به کادرفنی استقلال عنوان کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم محمودفکری هنوز فردی را به ما معرفی نکرده، حیطه کادرفنی و تمام مسائل فنی به عهده سرمربی تیم است. هر نفری را نیاز داشته باشد یا بخواهد چه بازیکن چه مربی، آمادگی داریم شرایطش را برایش فراهم کنیم. فکری کسی را از ما نخواسته، باید کمی به او زمان بدهیم. بالاخره کادرفنی تیم و شرایط فکری و ایده‌هایشان عوض شده، بازیکنانمان تغییر کرده‌اند. محروم و مصدوم داشتیم. تیم هیچ وقت کامل در اختیار او نبوده، ان‌شاالله از این هفته هم اتفاقات خوب می‌افتد و نتیجه می‌گیریم.

 

وی در خصوص اضافه شدن بازیکن جدید مانند امیدابراهیمی به تیم اظهار داشت: قطعا بازیکن مد نظر ما هست اما از هیچ کس اسم نمی‌بریم. اخلاقم این بوده و در چندوقت اخیر و درمورد بازیکنان قبلی هم فکر می‌کنم ثابت شده که؛ تا با بازیکنی قرارداد نبندیم اسم هیچ عزیزی را نمی‌آوریم تا برای باشگاه خودمان و آن بازیکن حاشیه درست نشود. در شرایط خلی راحت و سکرت مذاکره می‌شود. هر بازیکنی که سرمربی تیم بخواهد با هماهنگی جذب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------