پزشک معالج مهرداد میناوند: امروز در لحظاتی احساس کردیم میناوند را از دست خواهیم داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
امیرحسین لطفی، پزشک معالج مهرداد میناوند در مورد آخرین وضعیت بیماری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر امیرحسین لطفی، پزشک معالج مهرداد میناوند در مورد آخرین وضعیت بیماری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: زمانی که میناوند در بیمارستان بستری شد ما درمان‌های ویژه‌ای را که به طور معمول برای تمام مردم ایران انجام می‌شوند، روی او انجام دادیم. با توجه به این که میناوند دیر به بیمارستان مراجعه کرده بود، وضعیت ریوی ناجوری داشت به نحوی که به محض ورود به بیمارستان بیش از ۸۰ درصد درگیری ریوی داشت.  

 

او افزود: با اقدامات درمانی، سعی کردیم اکسیژن خون او را بالا نگه داریم. وضعیت میناوند بسیار خطرناک و پر ریسک است. او هرگز به کما نرفته است. ما برای تمام بیمارانی که وضعیت تنفسی نامناسبی دارند دارو‌های بیهوشی تجویز می کنیم که بتوانیم میزان اکسیژن خون آن‌ها را بالا بیاوریم.  

 

پزشک معالج مهرداد میناوند درباره این که علی کریمی و سایر افراد به دنبال پیدا کردن داروی مناسب برای بازیکن سابق پرسپولیس هستند، عنوان کرد: خوشبختانه داخل کشور تمام دارو‌ها پیدا می‌شوند و نیازی به مداخله افراد نیست. تمام فوتبالی‌ها از جمله علی پروین هر ساعت وضعیت میناوند را پیگیری می‌کنند.  

 

لطفی در خصوص روند درمان میناوند گفت: به لحاظ طبقه بندی، وضعیت میناوند بسیار وخیم است. اکنون اکسیژن خون او با نهایت تلاش کادر پزشکی بین ۸۵ تا ۹۰ است. میناوند امروز صبح از لحاظ اکسیژنی وضعیت بدی داشت و لحظاتی احساس کردیم او را از دست خواهیم داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------