والنسیا مغلوب رئال مادرید شد/ صعود کهکشانی ها به رده دوم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
تیم رئال مادرید امشب در حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم لالیگا میزبان والنسیا بود و با غلبه بر این تیم به رده دوم جدول این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش ایرنا، شاگردان «زین الدین زیدان» در این دیدار تماشایی که درورزشگاه «آلفردو دی استفانو» برگزارشد والنسیا را با گل های «کریم بنزما» دردقیقه ۱۲ و «تونی کروس» دردقیقه ۴۲ با

 

نتیجه ۲ بر صفر شکست داده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

 

کهکشکانی ها با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۴۹ امتیازی شده و بالاتر از بارسلونا و دررده دوم جدول رده بندی این مسابقات قرارگرفتند.

 

هم اکنون اتلتیکو مادرید با ۵۴ امتیاز در صدر این رقابت هاست و بارسلونا نیز با ۴۶ امتیاز دررده سوم جدول ایستاده است.

 

همچنین درباره جایگاه والنسیا نیز باید گفت این تیم با قبول این شکست ۲۴ امتیازی ماند و رتبه دوازدهم را برای خود حفظ کرد.

 

بازی در نیمه نخست با حملات بازیکنان رئال مادرید برروی دروازه والنسیا آغاز شد و اولین خطر جدی را «کاسمیرو» خلق کرد.

 

او در نهمین دقیقه این دیدار با شوتی سنگین وزمینی دروازه والنسیا را از پشت محوطه جریمه نشانه گرفت و چنانچه «خامی دومنش» با عکس العمل به موقع  این ضربه را دفع نمی کرد دروازه اش

 

باز می شد.

 

ایستادگی دومنش دوام زیادی نداشت و سرانجام او تسلیم حملات متعدد کهکشانی ها شده و دروازه اش در دقیقه ۱۲ فرو ریخت. این بار بنزما همانند کاسمیرو دروازه را  هدف قرار داده بود اما او برخلاف هم تیمی اش  موفق به  گلزنی شد.

 

در دقیقه ۲۸  زیدان به دلیل مصدومیتی که برای «دنی کارواخل» حادث شد او را اززمین خارج و «لوکاس وازکز» را جانشین او در زمین کرد.

 

در دقیقه ۳۰ بنزما در ادامه حرکت تاکتیکی بازیکنان تیمش درسمت راست موقعیت مناسب گلزنی در شش قدم را از دست داد.

 

در دقیقه ۳۸  ضربه سر بنزما با اختلاف از بالای دروازه والنسیا به بیرون رفت و گل نشد.

 

در دقیقه ۳۹ دومنش مقابل شوت سنگین و سرکش «لوکا مودریچ» مقاومت و با ایستادگی دیدنی آن را با به بیرون از زمین فرستاد و مانع از فروریختن دوباره دروازه اش شد.

 

در دقیقه ۴۳ و درادامه حملات گسترده رئالی ها از جناح راست آنان دردقیقه ۴۳ یک بار دیگر موفق به گشودن دروازه حریف شدند.

 

در این صحنه وازکز که وارد محوطه جریمه شده بود توپ را به بیرون فرستاد و کروس با شوتی سنگین و زمینی از روی خط محوطه جریمه گلزنی و اختلاف تیمش با حریف را ۲ برابر کرد.

 

زیدان برای اینکه تیمش با تعداد گل های بیشتر والنسیا را شکست دهد در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کرد اما این تغییرات همانطور که در ادامه می آید برای رئال گلی در بر نداشت.  

 

در دقیقه ۶۲ «وینیسوس» سومین گل رئال را به ثمر رساند و دروازه والنسیا را گشود.

 

او پس از این که در یک ضد حمله سریع در محوطه جریمه صاحب توپ شد با حرکتی دیدنی ضمن خارج کردن مدافعان از جریان بازی با شوتی دقیق موفق به گلزنی شد اما این گل با بازبینی صحنه

 

توسط VAR به دلیل این که یکی از پاهای این بازیکن جلوتر از مدافعان قرار گرفته بود رد شده مورد قبول واقع نشد.

 

در دقایق باقی مانده این بازی حملات بازیکنان ۲ تیم روی دروازه یکدیگر ادامه یافت اما همان‌طور که پیشتر به آن اشاره شد سهم رئالی ها ۲ برابر حریف بود و درحالی که بازیکنان والنسیا از خلق

 

موقعیت صد درصدی گل در این دیدار بی بهره بودند،  کهکشانی ها موقعیت هایی متعدد دیگری برای خود خلق کردند اما این فرصت ها یکی پس از دیگری برای این تیم ازدست رفت و این دیدار در

 

پایان با نتیجه ۲ برصفر به سود رئال تمام شد و  آنان با یک پیروزی دیگر باعث شد آنان همچنان برای کسب قهرمانی در این رقابت ها امیدوار باقی بمانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------