صعود آرسنال و رم و حذف تراژیک تاتنهام با آقای خاص در لیگ اروپا/ منچستریونایتد با غلبه بر میلان جشن صعود گرفت



یک هشتم نهایی لیگ اروپا,اخبار امروز,اخبار جدید
در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا، میلان و رم و دیناموزاگرب توانستند با حذف رقبای خود به مرحله بعدی صعود کنند.

به گزارش فارس، در چارچوب یک هشتم نهایی لیگ اروپا، امشب در دور بازگشت 4 دیدار از ساعت 21 و 25 دقیقه آغاز شد که در مهمترین آنها آرسنال در مصاف با المپیاکوس قرار گرفت و توانست جواز صعود به مرحله بعد را پیدا کند.

 

آرسنال که در بازی رفت به برتری 3 بر یک رسید، با شکست یک بر صفر در لندن توانست جواز صعود به مرحله بعد را بگیرد و راهی 8 تیم پایانی شود. 

 

در این مسابقه العربی در دقیقه 51 برای المپیاکوس گلزنی کرد و در دقیقه 83 «با» با دریافت 2 کارت زرد متوالی از میدان اخراج شد تا تیم یونانی 10 نفره ادامه بازی را دنبال کند.

 

در دیگر مسابقه مهم رم به مصاف شاختار دونستک اوکراین رفت و توانست به برتری 2 بر یک دست یابد و در مجموع 2 بازی با برتری 5 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

منچستریونایتد با غلبه بر میلان جشن صعود گرفت

تیم‌های میلان و منچستریونایتد پنجشنبه شب در مهمترین دیدار دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

 

پل پوگبا در دقیقه 48 و دو دقیقه پس از ورودش به زمین، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ با برتری 2 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی دور یک چهارم نهایی شوند و میلان از دور رقابت‌ها کنار برود.

 

شاگردان استیون جرارد در تیم گلاسکو رنجرز هم در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اسلاویا پراگ شدند و با شکست 3 بر یک در مجموع دو مسابقه، از صعود به مرحله بعدی بازماندند. رنجرز در این مسابقه با اخراج کمار روفه در دقیقه 61 و لئون بالوگون در دقیقه 73، 9 نفره شد.

 

ویارئال نیز با نتیجه 2 بر صفر بر دینامو کیف غلبه کرد تا نماینده اسپانیا با برتری 4 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی یک چهارم نهایی شود. جرارد مورنو در دقایق 13 و 36، دروازه دینامو کیف را گشود.

 

پنجشنبه شب همچنین آژاکس با نتیجه 2 بر صفر در سوئیس مقابل یانگ بویز به برتری رسید و با پیروزی 5 بر صفر در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا رسید.

 

نتایج 2 دیدار دیگر به شرح زیر است: 

مولده سوئد 2 - گرانادا اسپانیا یک (مجموع  مولده 2 - گرانادا 3) صعود تیم اسپانیایی

 

دیناموزاگرب 3 - تاتنهام صفر (مجموع دیناموزاگرب 3 - تاتنهام2 ) صعود دیناموزاگرب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------