معاون استقلال: دروغ است، انتقال محمد نادری مشکلی ندارد



محمد ناردی,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون امور بین‌ الملل استقلال به خبر جریمه احتمالی استقلال به خاطر انتقال محمد ناردی واکنش نشان داده است

صبح امروز خبری در یکی از خبرگزاری مبنی بر اینکه انتقال محمد نادری از کورتریک به استقلال مشکل داشته و احتمالا باشگاه استقلال با جریمه هایی از سوی فیفا مواجه خواهد شد منتشر کرد.

 

به گزارش طرفداری، حالا کاظم قیم در خصوص اخبار منتشر شده درباره محمد نادری و مشکلاتی که برای استقلال رخ داده است به برنا گفت: 

 

این خبر از پایه و اساس اشتباه است. باشگاه استقلال طبق توافقی که با مسئولان باشگاه کورتریک داشته است، قرار بوده در 3 قسط مبلغ رضایت نامه محمد نادری را پرداخت کند و تا به امروز به تعهدات خود پایبند بوده است. 

 

او در ادامه افزود: قسط اول به موقع و حتی یک روز قبل از موعد اعلام شده پرداخت شده است و موعد پرداخت قسط دوم 20 آپریل(حدود 18 روز آینده) است و همه چیز طبق برنامه و توافقات قبلی صورت می گیرد. 

 

معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال اضافه کرد: تا تاییدیه ای از سوی باشگاه کورتریک و فدراسیون بلژیک صادر نشود، امکان صدور ITC وجود ندارد و جریان جعلی بودن مجوز بازی محمد نادری از ریشه کذب است. 

 

قیم درخصوص واکنش باشگاه استقلال به انتشار این خبر از سوی یکی از خبرگزاری‌ها گفت: تصمیم داریم اقدامات قانونی را در این خصوص داشته باشیم. این خبرگزاری پیش از این نیز شایعه کسر 6 امتیاز از استقلال را منتشر کرده بود و باشگاه استقلال این بار با اقدام قانونی خود در مورد این اخبار کذب واکنش نشان خواهد داد. 

 

به نظر می رسد خبر محمد نادری دروغ 13 باشد و باشگاه استقلال به یک شوخی واکنش جدی نشان داده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------