گل‌محمدی: موقعیتی به گوا ندادیم/ پیروزی حق پرسپولیس بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرمربی پرسپولیس گفت: بدون دادن یک موقعیت گل به حریف، نتیجه خوبی گرفتیم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، پس از پیروزی تیمش مقابل گوای هند در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی را از تیم ‌مان شاهد بودیم. بدون دادن یک موقعیت به حریف، با تمرکز بازی کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم و بازی مالکانه را به نمایش گذاشتیم. شاید انتظارات از گوا زیاد باشد اما آن‌ها مردانه جنگیدند و جوانمردانه بازی کردند.

 

وی ادامه داد: در نهایت این پیروزی حق بازیکنان ما بود که با استفاده از موقعیت‌های خلق شده، نتیجه خوبی را کسب کردند. جا دارد این برد را به هواداران تبریک بگوییم. باید خودمان را برای بازی بعد با الوحده امارات آماده کنیم.

  

عالیشاه: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم/ گوا کم تجربه بود

امید عالیشاه، هافبک پرسپولیس پس از برتری پرگل تیمش مقابل گوای هند و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. کارهای تاکتیکی و تکنیکی را به صورت کامل در زمین پیاده کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله فرصت‌های خوبی را به وجود آوردیم. با تمام احترام برای گوای هند، می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.

 

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد گوا اظهار کرد: فکر می‌کنم تا وسط زمین پاس می‌دادند اما به علت کم تجربه بودن، نمی‌توانستند جلوتر بیایند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------