مصطفوی: می‌خواهیم نتایج درخور استقلال کسب کنیم/ الهویی: داور یک گل را به استقلال هدیه داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مربی استقلال می‌گوید که فاصله امتیاز خوبی نسبت به تیم‌های پایین‌تر از خودشان ایجاد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، صالح مصطفوی، مربی استقلال درباره بازی با گل‌گهر و پیروزی مقابل این تیم اظهار کرد: راجع به مشکلاتمان به اندازه کافی صحبت شده است و باید تمرکزمان روی بازی‌ها باشد. متاسفانه استراحت ما نسبت به باقی تیم‌ها کمتر بود. تیم‌ ما می‌توانست فردا بازی کند و بازی دیگرمان را روز دهم انجام دهیم ولی به هر دلیلی تغییری انجام نشد. ما سه روز، یک بار بازی داریم و شاید مالکیت کم تیم‌مان نسبت به گل‌گهر به خاطر خستگی بازیکنان‌مان بود. بازیکنان ما انسان‌های شریفی هستند که در شرایط نابرابر خوب عمل می‌کنند و دیدید که به جز توپی که به تیریک خورد، موقعیتی به حریف ندادیم.

 

او افزود: ما هنوز ۶ بازی دیگر داریم و فاصله امتیاز خوبی نسبت به تیم‌های دیگر داریم. بازی مستقیم با آلومینیوم و بازی سنگین با تراکتور، نساجی و سپاهان پیش روی ماست. ما می‌خواهیم نتایج درخور استقلال کسب کنیم.

 

 پاداش 20 میلیون تومانی مجیدی به بازیکنان استقلال

به گزارش ایلنا، پس از پیروزی استقلال برابر گل‌گهر، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در رختکن تیمش ضمن تشکر از زحمات بازیکنانش، به آن‌ها گفت که طبق وعده‌ای که قبل از بازی به آن‌ها داده بود، فردا (شنبه) از حساب شخصی خود به هر یک از بازیکنان ۲۰ میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت خواهد کرد.

 

 

 الهویی: داور یک گل را به استقلال هدیه داد

به گزارش ایلنا، سعید الهویی پس از شکست تیم گل گهر مقابل استقلال تهران اظهار داشت:‌ اول به تیم استقلال تبریک می‌گویم به کادرفنی وهمینطور بازیکنان این تیم. ما از بزرگتران‌مان چیز قشنگی یاد گرفتیم و آن هم ادب و اخلاق است و از واژه‌های کودکانه استفاده نمی‌کنیم. ما به این عزیزان تبریک می‌گوییم و در ادامه برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

او با اعتراض به روند داوری مسابقه گفت: روی صحنه گل اول و روی پنالتی نیمه دوم برای ما خیلی سنگین است. زمانی شما کیفیت فنی کمی دارید و نمی تواند بازی را کنترل کنید که شکست می‌خورید اما ما در روزی که کیفیت خوبی داشتیم، شکست خوردیم. گل اول را داور به آنها هدیه داد و در سایر دقایق بازی داور روی نتیجه تاثیرگذار بود.

 

الهویی اضافه کرد: در بازی فصل گذشته روی همین دروازه خطای دیاباته گرفته نشد و خطای تمارض مهدی قایدی گرفته شد؛ به این صحنه ها عادت کردیم! قبل از بازی گفته بودیم از آقای عزیزی خادم درخواست کردیم از باشگاه‌ها پول دریافت کنید و VAR بیاورد. اتفاقاتی می افتد که فوتبال را از فضای عادلانه خارج می کند. فوتبال ما باید VAR داشته باشد تا عدالت در فوتبال ما حکم فرما شود.

 

  

"قضاوت پراشتباه" داور دیدار استقلال و گل‌گهر از نظر یک کارشناس

جعفر خوشرو، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خوبی بود اما قضاوت خوبی را شاهد نبودیم. هر ۲ گل استقلال سالم بود و مشکلی نداشت اما جزییات قضاوت داور خوب نبود. 

 

وی ادامه داد: او به دوندگی خوبی داشت اما جایگیری مناسبی نداشت و توان مدیریت بازی را هم نداشت. خطاهای کوچکی که می‌توانست در روند بازی تاثیر بگذارد را اشتباه سوت می‌زد. به عنوان مثال دروازه‌بان استقلال با مدافع خودی برخورد کرد اما داور خطا گرفت. از این قضاوت‌های پر اشتباه از زاهدی‌فرد زیاد دیده‌ایم و معلوم نیست چه زمانی قرار است با او برخورد شود.

 

خوشرو همچنین درباره صحنه مشکوک به پنالتی گل‌گهر گفت: در نیمه دوم، بازیکن گل‌گهر در محوطه جریمه استقلال سایه‌زنی کرد و تعادلش را از دست داد که پنالتی نبود و اعتراض کادر فنی گل‌گهر بیهوده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------