کارخانه: دستمزد یک کارگر از حقوق سرمربی تیم ملی والیبال ما بیشتر است



 تیم ملی والیبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیر فنی تیم‌های ملی والیبال گفت: تیم ملی ایران سال گذشته در لیگ ملت‌ها با سرمربی خارجی که بیست - سی میلیارد تومان برای او هزینه شده بود به مقامی بهتر از دوازدهمی نرسید در حالی که امسال هفتم شدیم. 

به گزارش تسنیم، مصطفی کارخانه در مورد بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: من هر شب با عطایی، پیش از مسابقه و بعد از انجام بازی در تماس هستم. ما ارتیاط صمیمی خوبی داریم و او را قبول دارم. عطایی هم همیشه به من احترام گذاشته است.

 

مدیر فنی تیم‌های ملی والیبال ادامه داد: همیشه سعی کرده‌ام او و تیمش را از فشار و استرس دور نگه دارم ولی در هفته نخست برخی انتقادات به او مغرضانه بود. انسان مغرض هیچگاه از شرایط راضی نیست و باید در موقعیت سرمربی قرار بگیرد تا متوجه سختی کار بشود.

 

کارخانه تصریح کرد: تیم ملی ایران سال گذشته در لیگ ملت‌ها با سرمربی خارجی که بیست - سی میلیارد تومان برای او هزینه شده بود به مقامی بهتر از دوازدهمی نرسید در حالی که امسال هفتم شدیم. بهروز عطایی، روزی 150 هزار تومان حقوق می‌گیرد. دستمزد یک کارگر از حقوق سرمربی تیم ملی والیبال ما شاید بیشتر باشد و این خوب نیست.

 

وی ادامه داد: زمانی بود که خطاهای تیم پرستاره ما بعد از رسیدن به امتیاز 20، زیاد می‌شد ولی شاگردان عطایی در ست اول بازی با صربستان با پوئن 37 تلاش کردند و بازی را رها نکردند. تسلیم نشدن را باید از ژاپنی‌ها آموخت که یکی از بدترین شکست‌های ما در لیگ ملت‌های 2022 را رقم زدند.

 

کارخانه در پایان گفت: ما خیلی تلاش کردیم که حقوق مربیان ایرانی تیم ملی در حد معقول و آبرومند به تصویب مجلس برسد و از آقای سجادی هم تقاضا دارم این مورد را رسیدگی و مصوب کند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------