آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

واکنش عزت‌اللهی به شایعه پیشنهاد استقلال/ ۳ بازیکن لیگ برتری در لیست خرید پرسپولیس



عزت‌اللهی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

ایران ورزشی نوشت: سعید عزت‌اللهی که این روزها در وایله دانمارک عضویت دارد، دوباره و مثل تمام نقل و انتقالات چند سال اخیر مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته. البته در حد شایعه و گمانه‌زنی.

 

این روزها اخباری درباره علاقه استقلال به جذب او شنیده می‌شود. خبری که در نقل و انتقالات تابستانی نیز منتشر شد اما به سرانجام نرسید. عزت‌اللهی که تمرینات خود را بعد از استراحتی کوتاه با وایله آغاز کرده، در پاسخ به این شایعه می‌گوید: «من در جریان پیشنهاد استقلال نیستم و نمی‌دانم این خبر از کجا آمده. هر تیمی مرا می‌خواهد باید با وایله صحبت کند. چون من تا دسامبر ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارم.»

 

عزت‌اللهی در سرمای دانمارک و فارغ از تمام شایعه‌ها خود را آماده شروعی دوباره با پیراهن این تیم می‌کند. شروعی که احتمالاً با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک دانمارک در پایان فصل همراه خواهد شد.

 

۳ بازیکن لیگ برتری در لیست خرید پرسپولیس

فرهیختگان نوشت: پرسپولیس به جز جذب مهاجم خارجی نیم نگاهی هم به لیگ برتر در نقل و انتقالات زمستانی خواهد داشت.

 

عزت‌اللهی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

پرسپولیس با کنار گذاشتن سیامک نعمتی و حامد پاکدل از لیست خود در حال حاضر سه جای خالی در لیستش دارد. یکی از این جاهای خالی به جذب مهاجم نوک اختصاص پیدا خواهد کرد.

 

مهاجمی که قرار است خارجی باشد. اما برای دو جای خالی یحیی گل‌محمدی بازیکنانی را مدنظر دارد. محمدرضا حسینی، حسین شنانی و گادوین منشا نفراتی هستند که احتمال پیوستن‌شان به پرسپولیس در نیم‌فصل وجود دارد. در این میان حسینی به نوعی در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته و در ذوب‌آهن شاگرد یحیی بوده است. اگر او خودش بتواند رضایتنامه بگیرد آن وقت شانس زیادی برای سرخپوش شدن خواهد داشت. شنانی هم خودش در تلاش برای گرفتن رضایتنامه‌اش از نفت مسجدسلیمان است.

 

همین شرایط را منشا هم دارد و باید دید مس رضایتنامه او را راحت صادر خواهد کرد یا نه. البته این احتمال هم وجود دارد که یحیی یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد برای نیم‌فصل دوم بگذارد تا اگر دوباره شیخ دیاباته یا بازیکن دیگری مصدوم شد بتواند برای او جایگزین بیاورد. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------