پاسخ تند فتح الله زاده به آجرلو؛ دوران بزن در رو گذشت | با کاوه رضایی قرارداد ۳۰ میلیاردی داریم



علی فتح الله زاده ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال پاسخ ادعاهای آجرلو را داد و خطاب به او گفت دوران بزن در رو تمام شده است.

به گزارش همشهری آنلاین  علی فتح‌الله زاده بامداد سه شنبه در پاسخ به صحبت‌های مصطفی آجورلو مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: اینکه کسی هر حرفی بزند و برای شنیدن پاسخ نماند و فرار کند توهین به مردم و هواداران است. او چندین دروغ گفت و رفت و وقتی فرصت صحبت رو در رو نباشد، نمی‌توان حرف‌ها را حقیقت سنجی کرد.

 

وی ادامه داد: من کدهایی می‌گویم که قابل حقیقت سنجی است؛ او گفت که تمام قسط های بانکی را پرداخت کرده است پس‌ این سه قسطی که بانک شهر از ما کم کرده است، چه دلیلی دارد؟ مگر من چند ماه است که به باشگاه آمدم و حالا ۳ قسط ۸ میلیاردی از ما کم شده است؟ بانک برای ما نامه داده است که قسط ها پرداخت نشده و از ما کم کرده و مدارک این صحبت‌ها نیز آماده انتشار است. من دعوت می‌کنم که بیایید و کمپ استقلال را بازدید کنید.

 

فتح الله زاده ادامه داد: آجورلو گفته که‌ همه بدهی‌ها را داده است ولی از کدام منبع؟ بخشی را با پول مردم که از بورس ۴۰۰میلیارد دریافت شده، پرداخت کردند و بخشی را نیز با ۱۵۰ میلیارد وام بانک شهر که قسط های آن را من می‌دهم. درست است که باید خرج کنیم اما در صورتی که داشته باشیم. اگر آن زمان پول داشتند، چرا پول میلیچ و قراردادهای ازقبل مانده را ندادند که پنجره‌ ما بسته نشود.

 

وی تصریح کرد: ما بعد او چه وصولی داشتیم که‌ او حالا مدعی شده است مالیات را ما درست کردیم پس چرا او ادعای مدیریت و کم کردن بدهی مالیاتی دارد؟ من ۲ هفته قبل از معارفه‌ام به او اطلاع دادم و او می‌دانست قرار است چه اتفاقی بیافتد. کودتایی در خصوص جابجایی مدیریت باشگاه استقلال در کار نبوده است و من او را در جریان گذاشته بودم. اگر او ۱۰۰۰ میلیارد آورده بود، پس چرا من الان اینقدر بدهی دارم؟ من به دنبال مناظره رو در رو هستم تا حقیقت را همه بفهمند.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: او تعهد ایجاد کرده و حالا ما باید جوابگو باشیم. البته هواداران باید امیدوار باشند زیرا ما پنجره را باز کردیم و آرامش را به تیم باز گرداندیم. اگر کسی میخواست کمپ بزند، چرا سند آن زمین را ندارد؟ او هیچ مشکلی را نمی‌پذیرد و حالا ما در این فصل تنها پاسخ‌گوی بدهی‌ها و تعهدهای او هستیم.

 

وی اظهارداشت: تیم رقیب پولی که از تبلیغات محیطی گرفته را در بانک گذاشته و هر ماه بابت آن سود می گیرد اما من هر ماه قسط پرداخت می‌کنم. ما حق نداریم پول مردم را اینطور حرام کنیم و از بین ببریم.

 

فتح‌الله زاده همچنین در مورد خروج سیاوش یزدانی از لیست از طرف باشگاه گفت: آجورلو می‌گوید تیم را برای ۵ سال بسته است اما اصلا تیم بالانس نیست. من به سیاوش گفتم شما با ما مشکل ندارید اما مربی با شما کنار نیامده است و حالا بیا به ما کمک کن اما به هر دلیلی نیامد. منتظر یک راه قانونی هستیم که بازیکن بیاوریم باید ساپینتو بررسی کند و انتخابش را انجام دهد.

 

وی افزود: وقتی به ساپینتو گفتم کدوم بازیکنان را می‌خواهید، پاسخ داد که همه را می‌خواهد اما به هر حال الان به دنبال آن هستیم که با خروج ۲ بازیکن تیم را بالانس کنیم که همین جا به جایی یزدانی هم خیلی به ما کمک می‌کند و گزینه خارجی در نظر داریم. برای مثال یک هافبک معرفی کردم که ۱۵ گل زده است.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد کاوه رضایی بیان کرد: آجورلو یک قرار داد با او بست که ۳۰ میلیارد به او پیشنهاد کرده است و اختلافاتی با هم داریم. او در لیست ما نیست و با تراکتور قرارداد یک ساله دارد اما اگر مدعی هستند که بازیکن ماست، او را بدهند. فردا تکلیف قرارداد رضایی نیز در کمیته انضباطی مشخص می‌شود و امیدواریم به کل این مشکل که خیلی پیچیده شده است، حل شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------