آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سردار آزمون راز جدایی اش از لورکوزن را افشا کرد | پیش‌بینی سردار درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان به احتمال جدایی از باشگاه رم واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین، سردار آزمون در تماسی…

پاری‌سن‌ژرمن حاشیه امنیتش را افزایش داد / قعرنشین شگفتی‌ساز، رم را هم حذف کرد



 فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شاگردان کریستوف گالتیه اختلاف‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لوشامپیونه با تیم دوم افزایش دادند. 

به گزارش تسنیم، در شب پایانی هفته بیست‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، چند بازی برگزار شد که در مهمترین آنها پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین با نتیجه 3 بر یک میزبان خود تیم مون‌پولیه را شکست داد.

 

فابین رویس در دقیقه 55، لیونل مسی در دقیقه 72 و وارن زاییر امری در دقیقه 2+90 گل‌های PSG را به ثمر رساندند و آرنا نوردین در دقیقه 89 تنها گل میزبان را زد.

 

پاریسی‌ها با این نتیجه شانزدهمین برد فصل‌شان را کسب کردند و 51 امتیازی شدند. با توجه به شکست لانس رده دومی مقابل نیس، حاشیه امنیت شاگردان کریستوف گالتیه در صدر جدول نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کرد و به 5 امتیاز رسید.

 

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

رمس 4- لوریان 2

تولوز 4 - تروا یک

آنژه یک - آژاکسیو 2

لیل صفر - کلرمون‌فوت‌ صفر

نانت صفر - مارسی 2

لانس صفر - نیس یک

لیون صفر - برس صفر

رن 3 - استراسبورگ صفر

موناکو 3 - اوسر 2

 

 قعرنشین شگفتی‌ساز، رم را هم حذف کرد 

تیمی که با حذف ناپولی در جام حذفی ایتالیا شگفتی‌ساز مسابقات لقب گرفته بود،‌ شاگردان ژوزه مورینیو را هم از گردونه این مسابقات کنار گذاشت.

 

به گزارش تسنیم، شگفتی‌سازی‌های تیم فوتبال کرمونزه در جام حذفی ایتالیا همچنان ادامه دارد. قعرنشین جدول رده‌بندی سری A اگرچه کاندیدای اصلی سقوط به دسته دوم است اما در جام حذفی خوب پیشروی می‌کند.

 

 فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این تیم که در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، با غلبه بر ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی سری A شگفتی‌ساز شده بود، رم را هم به سرنوشت تیم شهر ناپل دچار و با تحمیل شکست 2 بر یک به تیم پایتخت آن را حذف کرد  آن هم در ورزشگاه خانگی حریف استادیو المپیکو.

 

کرمونزه با گلزنی سیریل دسرس در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و در دقیقه 49 نیز به لطف گل به خودی مهمت چلیک اختلافش را دو برابر کرد. رمی‌ها یکی از گل‌های خورده را در دقیقه چهارم وقت‌‌های تلف شده جبران کردند اما دیگر زمانی برای جبران دومین گل نمانده بود و به این ترتیب اولین جام فصل را از دست دادند. کرمونزه با صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات حریف فیورنتینا شد.

 

در تنها بازی باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، امشب از ساعت 23:30 یوونتوس بحران زده میزبان لاتزیو خواهد بود که برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی حریف اینتر خواهد شد.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------