آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

رونمایی از لیست مازاد ساپینتو در استقلال



  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
7 بازیکن استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا نکردند و به نظر می‌رسد در لیست خروجی ریکاردو ساپینتو قرار گرفته‌اند. 

به گزارش ورزش سه ، بعد از انجام بازی درون تیمی استقلال در روز پنجشنبه، ریکاردو ساپینتو آخرین ارزیابی‌های خود را از شرایط بازیکنان حاضر در اردوی تیم انجام داد و تمرین روز جمعه را تعطیل اعلام کرد.

 

بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، استقلالی‌ها امروز در دو نوبت تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. نکته مهم اینکه در پایان بازی درون‌تیمی روز پنجشنبه به نفرات اعلام شد با هر بازیکنی که تماس گرفته شد امروز در محل تمرین حضور یابد تا به نوعی لیست مازاد آبی‌ها برای فصل جدید مشخص شود.

 

حالا تمرین صبح شنبه استقلال در شرایطی شروع شد که 7 بازیکن در این تیم تمرین حضور نداشتند و به نظر می‌رسد ساپینتو آنها را در لیست خروجی قرار داده است.

 

  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رضا آذری، امین قاسمی‌نژاد، آرش داجلیری، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده ، زکریا مرادی و فردین رابط 7 بازیکنی هستند که امروز به محل تمرین نرفتند. این نفرات حالا در اختیار مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته‌اند و باید دید مقصد جدید آنها برای ادامه فوتبال کدام تیم خواهد بود.

 

نکته مهم این است که این بازیکنان با استقلال قرارداد دارند و بازیکنی مثل رضا آذری قراردادش را دو سال دیگر هم تمدید کرده است. در این شرایط با توجه به علاقه استقلال برای انتقال قرضی این نفرات احتمالا شاهد جدایی قرضی آنها باشیم. البته که شاید درباره برخی بازیکنان انتقال آنها به صورت قطعی به تیم های دیگر صورت بگیرد.

 

با وجود اینکه تا این لحظه جدایی 7 بازیکن از استقلال قطعی به نظر می‌رسد اما ممکن است تعداد این نفرات بیشتر هم بشود. ساپینتو قصد دارد تیمش را برای رسیدن به قهرمانی مجدد با استفاده از باتجربه‌ترین‌ها و آماده ترین‌ها ببندد و به همین خاطر اگر او احساس نیاز به به بازیکن جدیدی بکند، شاید تعداد بازیکنانی که اضافه می‌شوند بیشتر هم شود. خصوصا اینکه همین حالا او برای جذب یک هافبک تهاجمی خارجی نیز اقداماتی انجام داده است. شاید هم یک مدافع راست جدید به جمع استقلالی‌ها اضافه شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------