اعلام رسمی رد صلاحیت شدگان انتخابات فدراسیون فوتبال/ آشتیانی: به استیناف اعتراض می‌کنم



 انتخابات فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اسامی رد صلاحیت شدگان پست ریاست فدراسیون فوتبال را به صورت رسمی به نامزدها اعلام کرد. 

به گزارش فارس، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال امروز در نامه ای رسمی به رد صلاحیت شدگان انتخابات فدراسیون فوتبال این مساله را به آنها اعلام کرد. در متن نامه دلیل رد صلاحیت شدگان نیز درج شده است که در زیر نامه اعلام شده به سعید نحوی یکی از رد صلاحیت شدگان را می‌توانید مشاهده کنید.

 

نحوی به رد صلاحیت خود معترض است و می‌گوید: طبق اعلام رسمی فدراسیون 10 روز برای رفع نواقص مدارک زمان دارم و این کار را انجام می‌دهم و مدارک تکمیل شده را به کمیته استیناف اعلام می‌کنم. 

 

 انتخابات فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در حال حاضر هنوز فدراسیون فوتبال به طور رسمی نام تایید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان را اعلام نکرده است.

 

 رد صلاحیت سه نامزد اصلی ریاست فدراسیون فوتبال تایید شد/ آشتیانی: به استیناف اعتراض می‌کنم

با نظر نهایی کمیته بدوی 3 نامزد نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شدند.

 

 انتخابات فدراسیون فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، کمیته بدوی فدراسیون فوتبال امروز با صدور نامه‌ای  به نامزدهای انتخابات این فدراسیون، تایید یا رد صلاحیت آنها را اعلام کرد.

 

براین اساس با نظر کمیته بدوی صلاحیت امیر رضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به دلیل نداشتن پنج امضا با نظر کمیته بدوی رد شد.

 

آشتیانی با تایید این موضوع در گفت و گو با فارس اظهار داشت: آقایان اجتهاد کرده بودند ما امضای پنج نفر از اعضای مجمع را نداریم، به استناد همان اجتهاد و در شرایطی که خودشان را سایت را بسته بودند، گفتند شرایط حضور در انتخابات را نداریم اما این حق برای ما محفوظ است که به کمیته استیناف اعتراض کنیم.

 

وی ادامه داد: این کمیته نیز براساس شواهد و مدارک تصمیم‌گیری خواهد کرد. افرادی که تایید یا رد شده‌اند باید حضوری به کمیته بدوی می‌رفتند و رسید نامه را دریافت می‌کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------