قهرمانى خاص آقاى گل ليگ با كت و شلوار!(عكس)



رضا نوروزى ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
آقای گل سابق فوتبال ایران، در مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مدال طلا دست پیدا کرد.   

به گزارش ورزش سه، رضا نوروزی که چند سالی است از فوتبال خداحافظی کرده اما همچنان رکورد دار بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر به شمار می رود، در یکی دو سال اخیر حسابی به رشته فیتنس علاقه مند شده و برای اولین بار سال گذشته در مسابقات کشوری حضور پیدا کرد. نوروزی که سال قبل در اولین دوره مسابقات فیتنس موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و حسابی هم مورد توجه قرار گرفت، این مسیر را ادامه داد تا این که بعد از حدود 16 ماه از آن اتفاق، این بار در رشته فیتنس استایل و در دسته قدی مثبت 185 سانتی متر، موفق شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. 

 

این رقابت ها روز گذشته در مرحله مقدماتی و امروز در مرحله فینال در شرایطی برگزار شد که داوران در دو راند فیگور و کت و شلوار به ورزشکاران رأی دادند.

 

رضا نوروزى ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در راند اول مسابقات فيتنس استايل، ورزشكاران نمايش بدنى را در چهار كوارتر به نمايش مى گذارند

 

در دسته آخر فیتنس استایل، نوروزی هم در راند فیگور هم در راند کت و شلوار یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر بود و خیلی در طول دو روز اخیر در سالن الماس تهران، قهرمانی او را پیش بینی می کردند. نوروزی که در یک سال اخیر با یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران به عنوان مربی کار می کرد، توانسته بود نقص های سال گذشته خود را بپوشاند و این بار مقتدرانه به عنوان قهرمانی رسید تا یک رکورد جالب را از خودش به جای بگذارد و به عنوان یک فوتبالیست در یک رشته دیگر هم به عنوان قهرمانی در سطح کشور برسد.

 

اما اتفاق جالب تر جایی افتاد که در پایان این مسابقه، هیئت ژوری رقابت ها متشکل از برخی هنرمندان و ورزشکاران از جمله منوچهر هادی، بهرنگ علوی، علیرضا حیدری، پدرام کریمی، علی لهراسبی و... از میان نفرات برتر تمامی دسته های رشته فیتنس استایل، قصد انتخاب یک ورزشکار را به عنوان ورزشکار شایسته مسابقات داشتند. رضا نوروزی که با استایل خاص خود و لبخند روی لبش از بقیه متمایز بود، در این بخش نیز توانست رقبای خود را پشت سر بگذارد و در کنار مهدی ماهانی، یکی دیگر از چهره های شاخص رقابت های فیتنس، از سوی این هیئت ژوری به عنوان ورزشکار شایسته معرفی شود.

 

رضا نوروزى ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رضا نوروزى در مجموع دو راند رقباى خود را پشت سر گذاشت تا اولين قهرمان فوتبالى فيتنس لقب بگيرد

 

مسابقات فیتنس استایل که در سطح دنیا نیز برگزار می شود، حالا این شانس را به رضا نوروزی داده تا او بعد از بازی در تیم ملی فوتبال ایران، بتواند در تیم ملی یک رشته دیگر نیز عضویت پیدا کند و حتی در مسابقات جهانی حاضر شود. نوروزی در پایان مسابقات هم ابراز امیدواری کرد که بتواند پیراهن تیم ملی فیتنس را در مسابقات جهانی بر تن کند.

 

رضا نوروزى ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

نوروزى و ماهانى به عنوان ورزشكار شايسته مسابقات معرفى شدند؛ اتفاقى كه باعث احساساتى شدن ماهانى شد و نوروزى سعى كرد اين بازيگر سينما را آرام كند

 

رضا نوروزى ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در راند دوم ورزشكاران با كت و شلوار از تيپ و استايل با هم مقايسه مى شوند

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------