رشیدی: انتخابات فدراسیون فوتبال باید سر موعد برگزار شود/ باشگاه استقلال باید درباره رضایی پاسخگو باشد



   فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط کنونی تأکید که انتخابات فدراسیون فوتبال باید در موعد مقرر یعنی ۸ شهریور ماه سال جاری برگزار شود. 

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت ارسلان مطهری و احتمال قرار نگرفتن نام کاوه رضایی در لیست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: مطهری سال گذشته در بازی‌هایش نوسان داشت. او در برخی دیدارها شاهکار می‌کرد و جنگنده بود و در دیدارهایی نیز مفید نبود و جنگندگی‌های اوایل فصل را نداشت. نمی‌دانم کاوه رضایی چه کار خواهد کرد و وضعیتش چه خواهد شد. مدیریت باشگاه باید زودتر فکر این روزها را می‌کرد و الان خودشان سردرگم شده‌اند. رضایی از لحاظ آمادگی بهتر است ولی نباید کار به اینجا کشیده می‌شد.

 

«در صورتی که رضایی نتواند وارد لیست استقلال شود، مدیریت باشگاه مقصر خواهد بود.» وی با بیان این جمله افزود: ساپینتو دو ماه است هدایت استقلال را برعهده گرفته و مشخص است در آمدن بازیکنان نقشی نداشته است. در این باره باید باشگاه پاسخگو باشد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه تحرکاتی در خصوص تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال می‌شود، گفت: انتخابات فدراسیون باید سر موعد برگزار شود. سرپرست فدراسیون کاری که رئیس که انجام می‌دهد را نمی‌تواند انجام دهد. وقتی همه چیز طبق اصول پیش برود، چه اشکالی دارد که انتخابات سر موعد برگزار شود؟ آنچه قانون می‌گوید، باید انجام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------