آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

مهدی : شورای تامین درباره حضور بانوان در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان تصمیم گیری می کند



مسابقات سازمان لیگ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: تصمیم گیری برای حضور بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان بر عهده شورای تامین است، اما فکر نمی کنم منعی در این خصوص وجود داشته باشد.

سهیل مهدی،رئیس  کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ  در خصوص ظرفیت ۳۰ درصد استادیوم‌ها برای حضور هواداران گفت: این عدد به آخرین ابلاغ سال گذشته ستاد مقابله با کرونا باز می گردد که به مجموعه فوتبال اعلام شده بود و ما هم هنوز بر همین اساس اقدام می کنیم. هنوز ابلاغ جدیدی به ما اعلام نشده است، اما استانداری‌ها به صلاحدید خود و نسبت به رنگ استان خود با محوریت کرونا می‌توانند تصمیم‌های لازم را اتخاذ کنند و این مسیله را در استادیوم آزادی دیدیم و به نظر می‌رسد به سمت عادی شدن گام برمی‌داریم.

 

او در خصوص اینکه چرا بازی پرسپولیس و آلومینوم اراک با حضور هواداران برگزار شد، گفت: قرار بر این بود که این بازی بدون حضور تماشاگر باشد و حکم انضباطی هم بر همین اساس صادر شده بود، اما متوجه شدیم که برخی از هواداران در استادیوم بودند و باید گزارش ناظر بازی را مطالعه کنیم تا شرایط بررسی شده و تصمیم‌گیری شود. 

 

 مهدی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس در هفته چهارم و آیا این دیدار با حضور بانوان هوادار پرسپولیس برگزار می‌شود یا خیر، بیان کرد: تصمیم‌گیری در این خصوص به نیروهای انتظامی و شورای تامین باز می‌گردد اما فکر نمی‌کنم منعی در این خصوص وجود داشته باشد. هر فضایی بر اساس ساختار فیزیکی و سازه‌های مربوطه، شرایط متفاوتی دارد و فعلا در حال بررسی هستیم تا روند کار، حضور بانوان، میزبانی شایسته و مسایلی از این دست ارزیابی شود و بعد از مشخص شدن شرایط مساعد در چرخه کار قرار می‌گیرند. فعلا در آزادی این مسئله را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم، متاسفانه از بابت زیرساخت‌ها دچار نواقصی هستیم که باید حل و فصل شود و این مسئله در دستور کار خواهد بود.

 

او ادامه داد: استادیوم‌های شهدای فولاد، نقش جهان، فولادشهر، سردار سلیمانی سیرجان و امام رضا (ع) بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای بانوان باشند، همچنین ۲ استادیوم نوساز مس کرمان و مس رفسنجان اگر وارد مدار مسابقات شوند، از بهترین‌ها برای میزبانی بانوان و آقایان هستند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------