قرارداد لوکادیا افشا شد: حدود یک میلیون دلار!/ فسخ قرارداد تمیروف با یک و نیم میلیارد تومان



 باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، باشگاه پرسپولیس که ماه گذشته قرارداد یورگن لوکادیا را ثبت کرده بود، حالا در نامه جدید به فرابورس قرارداد او را نیز به سایر بازیکنان اضافه کرده تا رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس به حدود 50 میلیارد تومان برسد.

 

 باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در سند جدید منتشره از سوی سامانه کدال، رقم قرارداد بازیکنان خارجی پرسپولیس اصلاح شده و یورگن لوکادیا نیز به جمع وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی و شرزود تمیروف اضافه شده تا میزان دریافتی بازیکنان خارجی به 49 میلیارد تومان برسد.

 

قرارداد جدید بازیکنان پرسپولیس که مجموع رقم هزینه سرخپوشان را با پاداش احتمالی به 310 میلیارد تومان می‌رساند.

 

این در حالی است که در سند قبلی منتشره، مجموع قرارداد بازیکنان خارجی روی عدد 19 میلیارد تومان برای سه بازیکن قرار داشت تا با یک حساب سرانگشتی، دریافتی یورگن لوکادیا به عدد سی میلیارد تومان برسد.

 

سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.

 

با این حال میزان هزینه پرسپولیس برای جذب این مهاجم در رقم خالص قرارداد کمتر از مهدی قایدی است که استقلال با عدد یک میلیون و 100 هزار یورو او را به خدمت گرفت.

 

نکته جالب اینکه در مقایسه سند قرارداد بازیکنان پرسپولیس بدون لوکادیا و با حضور او، میزان پاداش بازیکنان تغییری نکرده تا مشخص شود احتمالا قرارداد لوکادیا آپشن و پاداش خاصی ندارد.

 

در مجموع رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس در صورت تحقق پاداش‌ها به حدود 320 میلیارد تومان می‌رسد که البته با جدایی شرزود تمیروف و کسر قرارداد او از مجموع ارقام، این عدد به حدود 310 میلیارد تومان کاهش خواهد یافت تا مجموع رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس نیز از سیصد میلیارد عبور کند.

 

فسخ قرارداد تمیروف با یک و نیم میلیارد تومان

بر اساس سند منتشره در کدال، باشگاه پرسپولیس برای جدایی شرزود تمیروف 53500 دلار هزینه کرده است.

 

 

 باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه ، باشگاه پرسپولیس هفته گذشته و در فاصله چند ساعت تا پایان نقل و انتقالات قرارداد شرزود تمیروف را فسخ کرد تا یک سهمیه خارجی برای جذب شیخ دیاباته آزاد شود.

 

در سند جدیدی که باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال بارگذاری کرده و خطاب به مدیرعامل بازار فرابورس است، رضا درویش نوشته که «قرارداد لوکادیا قطعی شده اما هنوز توافقی با شیخ دیاباته انجام نشده» است.

 

 باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در این نامه همچنین آمده که باشگاه پرسپولیس با پرداخت 53 هزار و 500 دلار به شرزود تمیروف قرارداد او را فسخ کرده است.

 

به این ترتیب پرسپولیس برای کنار گذاشتن این مهاجم ازبک چیزی حدود یک میلیارد و نیم هزینه کرده که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود اما به هر حال پرسپولیس چاره‌ دیگری هم نداشت و برای جذب دیاباته مجبور به پذیرش این رقم بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------