آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

تبرئه شدن رونالدو از اتهام تجاوز



 رونالدو  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
برنده پنج توپ طلا از اتهام تجاوز به یک زن آمریکایی تبرئه شد. 

به گزارش تسنیم، شکایت زنی از کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره تیم فوتبال منچستریونایتد که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، توسط یک قاضی منطقه‌ای در لاس‌وگاس آمریکا رد شد. استفاده غیرقانونی و مکرر از اسناد محرمانه و خاص منجر به خروج پرونده مدنی علیه این مهاجم پرتغالی از دادگاه شد.

 

جنیفر دورسی قاضی فدرال حکم داد که شکایت کاترین مایورگا بر اساس اسناد محرمانه‌ به دست آمده از راه غیرقانونی است که توسط وکیل او به دست آمده و همین پرونده او را آلوده کرده است. سال گذشته دادگاه دیگری در لاس‌وگاس نیز به دلیل رفتار مشاور حقوقی مایورگا برکناری او را توصیه کرده بود.

 

رونالدوی 37 ساله پیش از این 375 هزار دلار به این زن نِوادایی پس از ادعای تجاوز به او در لاس‌وگاس در سال 2009 پرداخت کرده بود اما شاکی قصد داشت با این شکایت جدید میلیون‌ها دلار دیگر از برنده پنج توپ طلا بگیرد.

 

رونالدو که تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، در اولین فصل از دومین دوره حضورش در این تیم انگلیسی، 24 گل در 39 بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و سه پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخت.

 

او همچنین با رأی هواداران به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد و جایزه سِرمَت بازبی را از آن خود کرد. نام کریستیانو رونالدو همچنین در تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس جای گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------