اخبار ضدونقیض از انتقال رونالدو به النصر/ پیرس مورگان تکذیب کرد



 کریستیانو رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد. 

به گزارش  ورزش سه ، در شرایطی که کریستیانو رونالدو خود را برای بازی فردا مقابل سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و تحقق رویای قهرمانی جهان آماده می کند، روزنامه مارکای اسپانیا بار دیگر ادعای خود در مورد این بازیکن را تکرار کرد و نوشت که او با النصر عربستان به توافق نهایی رسیده و این انتقال را باید قطعی دانست. مارکا اولین منبعی بود که این ادعا را مطرح کرد ولی سپس اطرافیان رونالدو آن را تکذیب کردند و گفتند که او قصد ندارد از سطح اول فوتبال اروپا فاصله بگیرد و می خواهد در نیم فصل دوم برای باشگاهی که در لیگ قهرمانان حضور دارد بازی کند.

 

مارکا مدعی شده که قرارداد 2 سال و نیم رونالدو با النصر، هزینه ای در حدود 200 میلیون یورو در سال دارد و این بازیکن پرتغالی انتقال خود به فوتبال عربستان سعودی را تکمیل کرده است. به این ترتیب او بالاتر از لیونل مسی و نیمار، بیشترین دستمزد را در فوتبال دنیا دریافت خواهند کرد. مسی و نیمار سالانه از پی اس جی 75 و 70 میلیون یورو دستمزد میگیرد.

 

مارکا نوشته است که رونالدو از اول ژانویه بازیکن النصر خواهد بود و مبلغ این انتقال با احتساب حقوق و قراردادهای تبلیغاتی، 200 میلیون یورو در هر فصل است.

 

 کریستیانو رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

زمانی که دوران درخشش در اروپا تمام شد، CR7 مصمم به کاهش سطح رقابتی است و حالا او بیشتر به دنبال جبران از جنبه اقتصادی است. هیچ تیمی در هیچ قاره ای حتی به پیشنهاد تیم عربستانی نزدیک هم نمی شود. حتی تیم های لیگ MLS هم نمی توانند به این پیشنهاد نزدیک شوند. به همین دلیل رونالدو چاره ای جز نگاه غیرفوتبالی به این پیشنهاد نداشت. اگر چه فوتبال عربستان در حال رشد است اما در آنجا سطح رقابتی پایین است.

 

رونالدو پس از درگیری با مدیران و سرمربی منچستریونایتد و فسخ قرارداد با این باشگاه بدون تیم است. درگیری با اریک تن‌هاخ منجر به دوئلی شد که این بازیکن پرتغالی در نهایت شکست خورد.

 

هدایت النصر برعهده رودی گارسیا است و در لیست این تیم بازیکنانی مانند اوسپینا دروازه بان کلمبیایی و آلوارو گونزالس اسپانیایی به چشم می خورد. حالا تیم گارسیا با حضور کریستیانو رونالدو به دنبال این است که دوباره برتری خود را در رقابت های داخلی به دست آورد و خود را در نقشه فوتبال جهان قرار دهد. بازی های خانگی در ورزشگاه مرسول پارک با ظرفیت 25000 هوادار برگزار می شود.

 

الهلال قهرمان فعلی لیگ عربستان، رقیب بزرگ تیمی است که CR7 می تواند آخرین جملات خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای در آن بنویسد. تابستان گذشته او به سراغ فوق ستاره پرتغالی رفت، اما یک تحریم اداری به دلیل تکرار قراردادها مانع از نهایی شدن این انتقال شد.

 

 کریستیانو رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

***

 

پیرس مورگان تکذیب کرد

پیرس مورگان، خبرنگار نزدیک به کریستیانو رونالدو، به شایعه انتقال این بازیکن به النصر واکنش نشان داد.

 

پیرس مورگان خبرنگار انگلیسی اعلام کرد که انتقال رونالدو به النصر صحت ندارد. مورگان با به اشتراک گذاشتن خبر انتقال رونالدو به النصر درباره این موضوع نوشت: "دوباره، درست نیست."

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

واکنش خبرنگار مطرح به خبر پیوستن رونالدو به النصر

«فابریتزیو رومانو» خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات در واکنش به خبر روزنامه اسپانیایی «مارکا» درباره پیوستن «کریستیانو رونالدو» به تیم النصر عربستان، توئیت چند روز پیش خود را دوباره منتشر کرد تا به نوعی این خبر را رد کند.

 

رومانو نوشته است: رونالدو پیشنهاد رسمی از النصر دریافت کرده است. این تأیید شده است. مبلغ آن ۲۰۰ میلیون یورو برای هر سال تا سال ۲۰۲۵ است. اما... قراردادهای حامی مالی نقش بزرگی را ایفا می‌کند و این هنوز مشخص نیست حق تصویر او مورد توافق قرار بگیرد.

 

هیچ‌چیز انجام، امضا و یا تصمیم‌گیری نشده است. کریستیانو بر جام جهانی متمرکز است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------