آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پادشاه کریستیانو و ملکه جورجینا!



رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

خبرورزشی نوشت: نشریه سان در گزارشی به شرایط زندگی رونالدو در صورت امضای قرارداد با النصر عربستان پرداخته است.

 

کریستیانو رونالدو در حال فکر کردن در مورد آینده‌اش است و مراحل بعدی بعد از فسخ قراردادش با منچستریونایتد را در نظر می‌گیرد.

 

فوق‌ستاره ۳۷ ساله پرتغالی پس از انتقاد شدید از باشگاه و مدیرانش در مصاحبه با پیرز مورگان توسط شیاطین‌سرخ کنار گذاشته شد. حالا گفته می‌شود که او به فکر انتقال خیره‌کننده به النصر غول فوتبال عربستان‌سعودی است که گفته شده پیشنهاد قراردادی با مبلغ ۱۷۳ میلیون پوند (۲۰۰ میلیون یورو) در سال به او پیشنهاد داده. اعتقاد بر این است که قرارداد روی میز به مدت ۷ سال (۲ و نیم سال به‌عنوان بازیکن قبل از این که نقش سفیر را برعهده بگیرد) خواهد بود.

 

اما چه چیزی در خاورمیانه در انتظار کریستیانو رونالدو خواهد بود؟ برای شروع عمارت‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد که میلیون‌ها دلار ارزش دارند و در مکان‌های منحصربه‌فرد ساخته شده‌اند که نوید امنیت را برای او و خانواده‌اش می‌دهند.

 

سپس یک مجموعه فوتبال درجه یک با تیمی وجود دارد که می‌تواند برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی دیگر تیم‌ها را به چالش بکشد.

 

به ثروت می‌رسد

مهم‌ترین چیز برای رونالدو و هرکسی که او را برای باشگاه بعدی‌اش انتخاب کند، خوشحالی فرزندان اوست. او باید جورجینا رودریگس و فرزندانش کریستیانو جونیور، اوا، متئو، آلانا مارتینا و بلا را در ادامه مراحل فوتبال حرفه‌ای‌اش در نظر بگیرد. از نظر مالی فکر به این قضیه کار بیهوده‌ای است، چرا که مبلغی که دستکم ۵۰۰ میلیون پوند تخمین زده می‌شود به ثروتش اضافه خواهد شد و زندگی در عربستان‌سعودی می‌تواند او را پادشاه و جورجینا را ملکه کند. یک عمارت در محوطه‌ای خارج از خانه به دور از چشمان کنجکاو که در آن قوانین سختگیرانه کشور اسلامی عربستان هم وجود دارد، می‌تواند راحت و کارساز باشد.

 

النصر در ریاض پایتخت عربستان مستقر است که دمای آن می‌تواند از ۵۰ درجه فراتر برود و طوفان‌های شن هم در آن رایج است. آنجایی که زمانی یک بیابانی گسترده بود که توسط درختان نخل احاطه شده بود، اکنون به کلان‌شهری از آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید پر از طراحان سطح بالا و همچنین مساجد تاریخی بدل شده است. جوان‌سازی شهر هم زاییده افکار محمد بن‌سلمان ولیعهد سعودی است که می‌خواهد کشورش را مدرن کند. در حال حاضر آن‌ها فرهنگ‌های دیگر را پذیرفته‌اند و مغازه‌ها اجازه دارند برای سومین سال متوالی تزئینات کریسمس را در ویترین‌شان به نمایش بگذارند.

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

آن‌ها حتی سرزمین عجایب زمستانی خود را دارند، در حالی که یک نمایشگاه عطر زنان ثروتمند این کشور را به خود جذب می‌کند. جورجینا؛ توجه داشته باش!

 

جزئیات زندگی رونالدو در عربستان‌سعودی؛ پادشاه کریستیانو و ملکه جورجینا/ تصاویر ریاض مدرن، عمارت احتمالی رونالدو در عربستان و باشگاه آینده‌اش جایی که رونالدو می‌تواند زندگی کند

 

ریاض دارای تعدادی محله ثروتمند است. رونالدو و خانواده‌اش می‌توانند در آل‌محمدیه مستقر شوند که دارای یک زندگی شبانه باورنکردنی از جمله بهترین رستوران‌های شهر است. یا النخیل محله دیگری که مملو از بهترین مدارس بین‌المللی برای آموزش فرزندان‌شان است، انتخاب خوبی خواهد بود.

 

از نظر موقعیت مکانی هردو محله نزدیک به ورزشگاه ۲۵ هزار نفری النصر (مرسول پارک) هستند که زمانی به عنوان ورزشگاه دانشگاه پادشاه سعودی شناخته می‌شود. بسیار دور از ورزشگاه ۷۴ هزار نفری اولدترافورد که رونالدو به بازی کردن در آن عادت کرده است.

 

مهم‌تر از آن، تعداد زیادی مجتمع خصوصی وجود دارد که رونالدو می‌تواند در یکی از آن‌ها زندگی کند و برای غربی‌ها ایده‌آل است. بیشتر این کاخ‌ها دارای استخرهای شنا، مدارس پیش‌دبستانی، فروشگاه‌ها، کلینیک‌ها، سالن‌های ورزشی و رستوران‌های مخصوص به خودشان هستند به این معنی که هرگز مجبور نیستید محوطه را ترک کنید.

 

اجاره‌ها عمدتاً توسط کارفرمایان در قراردادهایی خصوصی ارائه می‌شود اما اگر رونالدو بخواهد مجموعه املاکش را افزایش دهد گزینه‌های بالقوه برای شرایط او ایده‌آل هستند. یکی از املاکی که نشریه «سان» مشاهده کرده عمارتی بزرگ و ۸ خوابه دارای استخر شنا در اندازه استخر المپیک، اتاق پذیرایی با آبشار فوق‌العاده و همچنین سه ویلای مهمان است که در منطقه المقه واقع شده. در صورتی که رونالدو و جورجینا بخواهند سلطنتی زندگی کنند گزینه خدمتکار و راننده هم در دسترس است.

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

بزرگ‌ترین ناراحتی رونالدو در فصل گذشته ناتوانی منچستریونایتد در به چالش کشیدن جام‌ها بود.

 

النصر به‌عنوان یکی از مشهورترین باشگاه‌های عربستان شناخته می‌شود و در سال ۱۹۵۵ تأسیس شده است. آن‌ها ۹ عنوان قهرمانی لیگ را در اختیار دارند که آخرین آن‌ها به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد. امکانات‌شان در کشور کم‌نظیر است و تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیک‌بیلبائو پیش از فینال سوپرجام در اوایل سال ۲۰۲۲ برای تمرین از ورزشگاه النصر استفاده کردند. در این فصل هم النصر مدعی اصلی قهرمانی است و در حال حاضر با تفاضل گل در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان‌سعودی قرار دارد. اما در صحنه بین‌المللی آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند افتخاری از خودشان به جای بگذارند. تنها حضور بزرگ‌شان یک رقابت ناامیدکننده در جام‌جهانی باشگاه‌های فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ بوده است.

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تیم فعلی آن‌ها پر از بازیکنانی‌ست که شاید بشناسید. داوید اوسپینا سنگربان کلمبیایی پیشین آرسنال که ۵ سال در لیگ برتر انگلیس حضور داشت. لوئیس گوستاوو هافبک موردعلاقه لوئیس فیلیپه اسکولاری در جام‌جهانی ۲۰۱۴ که سابقه بازی در بایرن‌مونیخ را هم داشته در خط میانی حضور دارد. در حالی که ونسان ابوباکار مهاجم باتجربه کامرونی پیشین پورتو که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم تک‌گل پیروزی‌بخش تیم ملی کشورش را وارد دروازه برزیل کرد هم در النصر بازی می‌کند.

 

النصر توسط رودی گارسیا سرمربی باتجربه فرانسوی هدایت می‌شود که در رزومه‌اش سرمربیگری تیم‌های بزرگی از جمله رم، مارسی، لیونل و لیل به چشم می‌خورد. از مربیان مطرح گذشته النصر هم می‌توان به فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا اشاره کرد، در حالی که زمانی هم رنه ایگیتا سنگربان دیوانه پیشین کلمبیا در کادرفنی آن‌ها حضور داشت.

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------