آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

قربانی هم گزینه دستیاری شد



ریکاردو ساپینتو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ساپینتو در بازدید میدانی از زمین‌های آرارات، کمپ حجازی و مجموعه انقلاب به‌ترتیب اولویت ابتدا از امکانات مجموعه انقلاب و سپس حجازی و آرارات ابراز رضایت خود را اعلام کرد که به‌نظر می‌رسد با این تفاسیر کار آبی‌ها هفته آینده از مجموعه انقلاب آغاز شود.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید پرتغالی استقلال چهارشنبه ‌گذشته از امکانات مجموعه‌های تمرینی استقلال همراه بیژن طاهری بازدید به‌عمل آورد و به‌صورت کلی از امکانات آبی‌ها اعلام رضایت کرد. ساپینتو در این بازدید میدانی از زمین‌های آرارات، کمپ حجازی و مجموعه انقلاب به‌ترتیب اولویت ابتدا از امکانات مجموعه انقلاب و سپس حجازی و آرارات ابراز رضایت خود را اعلام کرد که به‌نظر می‌رسد با این تفاسیر کار آبی‌ها هفته آینده از مجموعه انقلاب آغاز شود.

 

در این بین و برای تکمیل امکانات تمرینی، این سرمربی به مسئولان باشگاه استقلال گوشزد کرده است کم‌وکسری‌ها رفع شود که در این مدت اخیر باشگاه اقدامات لازم را انجام داده و درصدد برطرف کردن این کمبودها هستند تا به‌محض بازگشت ساپینتو کار آماده‌سازی بازیکنان برای حضور پرقدرت استقلال در فصل جدید به‌صورت رسمی آغاز شود.

 

برخی اخبار حکایت داشت که این سرمربی پرتغالی قرار است هفته آینده به تهران برگردد که گویا طبق اعلام تکمیلی در این زمینه از سوی باشگاه استقلال قرار است ساپینتو تا پایان هفته جاری به تهران برگردد و کارش را هرچه سریع‌تر آغاز کند. برنامه تمرینی و روز آغاز تمرین‌ها از سوی وی در اختیار باشگاه قرار گرفته و این مربی به‌محض اینکه برسد کارش را آغاز می‌کند. از 4 پیشکسوت استقلالی به‌عنوان گزینه‌های دستیاری این سرمربی نام برده می‌شود که به‌جز عنایتی، گویا نام پیروز قربانی هم در بین این گزینه‌ها قرار دارد.

 

فرهیختگان  

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------