تمدید قرارداد مالدینی با میلان



 قرارداد مالدینی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اسطوره تیم میلان قرارداد خود را به عنوان مدیرفنی این تیم دو سال دیگر تمدید کرد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا، پائولو مالدینی پس از امضای قراردادی دو ساله جدید، به عنوان مدیر فنی میلان باقی خواهد ماند. مالدینی در کنار فردریک ماسارا، مدیر ورزشی کار می کند که او نیز قراردادی دو ساله امضا کرده است. میلان با حضور مالدینی و ماسارا فصل قبل عنوان قهرمانی در لیگ را به دست آورد.

 

مالدینی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ میلان است که در طول یک ربع قرن حضور در این تیم تمام جام‌ها را با باشگاه محبوب دوران کودکی خود به دست آورده است. او بیش از ۹۰۰ بار برای میلان بازی کرد، پنج بار قهرمان اروپا شد و قبل از بازنشستگی در سال ۲۰۰۹، هفت عنوان قهرمانی سری آ را نیز به دست آورد.

 

او هم‌چنین ۱۲۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد و با ایتالیا به فینال جام جهانی ۱۹۹۴ و فینال یورو ۲۰۰۰ رسید که در هر دو دیدار ایتالیا شکست خورد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

 

هم‌چنین اولین اقدام مدافع عنوان قهرمانی در ایتالیا دائمی کردن حضور  الساندرو فلورنزی، مدافع رم در این تیم بود. او فصل قبل در تیم پیولی به عنوان بازیکن قرضی به میدان رفت و اکنون بعد از پایان فصل، قرارداد او دائمی شد تا برای ۳ فصل بعد نیز در روسونری بماند. 

 

این مدافع فصل گذشته ۳۰ بازی برای میلان انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند و به این تیم کمک کرد تا قهرمان ایتالیا شود.

 

پیش از این گزارش شده بود که این بازیکن ۳۱ ساله قراردادی سه ساله با روسونری امضا خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------