دستمزد خارجی‌های پرسپولیس سر به فلک کشید؛ فعلاً ۲۰ میلیارد تومان!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی‌اش باید رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان پرداخت کند. 

به گزارش تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی صراحتاً اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند از امتیاز ارز دولتی برخوردار باشد و از این رو باید دستمزد خارجی‌های خود را به قیمت دلار روز بپردازد. در این شرایط باشگاه پرسپولیس برای پرداخت حق و حقوق مربیان و بازیکنان خارجی این تیم باید رقمی بیش از 20 میلیارد تومان بپردازد. این در صورتی است که قیمت ارز در آینده بالاتر نرود، اتفاقی که دور از انتظار نیست.

 

برانکو با دستمزدی تقریبی 800 هزار دلار

قرارداد سرمربی پرسپولیس مبلغی در حدود 800 هزار دلار است که در این شرایط دستمزد او با قیمت دلار روز نزدیک به هشت میلیارد تومان می‌شود، البته اگر آپشن‌های موجود در قرارداد این مربی محاسبه نشود. برانکو همچنین سه دستیار کروات دارد که دستمزد آنها روی هم رفته نزدیک به 400 هزار دلار است که این رقم هم با قیمت روز دلار حدود چهار میلیارد تومان می‌شود.

 

منشا گران‌ترین بازیکن

مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان با قرارداد 350 هزار یورویی به پرسپولیس آمد که هنوز حدود 150 هزار یورو آن را از این باشگاه طلبکار است. رقم قرارداد او برای فصل بعد 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد که در واقع 420 هزار یورو خواهد شد. اگر قرار باشد پرسپولیس مطالبات منشا را تا رقم آخر با قیمت روز یورو پرداخت کند باید نزدیک شش میلیارد و 200 میلیون تومان به این بازیکنش پرداخت کند. با این شرایط رقم قرارداد منشا با پرسپولیس اختلاف زیادی با دیگر بازیکنان خواهد داشت.

 

بشار 250 هزار دلار، رادوشویچ 140 هزار

پرسپولیس غیر از منشا دو بازیکن خارجی دیگر هم دارد که با توجه به قیمت ارز در پرداخت دستمزد آنها هم به مشکل خواهد خورد. بشار قرارداد 250 هزار دلاری با پرسپولیس داشت که این رقم در فصل جاری 20 درصد افزایش پیدا کرده است. در این شرایط قرارداد او براساس واحد پول کشورمان می‌شود دو میلیارد و 700 میلیون تومان. رادوشویچ هم که قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرده برای این فصل 140 هزار یورو دستمزد می‌گیرد که آن هم براساس واحد پول کشورمان می‌شود یک میلیارد و 600 میلیون تومان. به‌هرحال اگر باشگاه پرسپولیس نتواند از ارز دولتی استفاده کند با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد.

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------