ماجرای دژاگه-استقلال یک سال و ۳ ماه پیش



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

22 آبان ماه سال 1396بود که تیتر یک ایران‌ورزشی به ماجرای علاقه وینفرد شفر به جذب اشکان دژاگه اختصاص یافت.گزارش کاملا موثقی که خیلی زود با واکنش مسوولان استقلال مواجه شد. بعد از اینکه ایران‌ورزشی از ماجرای علاقه شفر به جذب این بازیکن پرده برداشت، سید پندار توفیقی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اساسا این بازیکن در لیست باشگاه استقلال نیست.

 

او از ادبیاتی همچون این خبرکذب است، با احترامی که برای دژاگه قایلیم این بازیکن را نمی‌خواهیم، برای استقلال حاشیه درست نکنید و یا این گونه عبارات برای حمله به تیتر ایران ورزشی استفاده کرد و فضای آن روز از سوی او و رسانه‌های نزدیکش طوری سازماندهی شد که ظاهرا ایران‌ورزشی با انتشار چنین خبری قصد حاشیه‌سازی برای باشگاه استقلال را داشته است.

 

وینفرد شفر نیز به دنبال مصاحبه‌ای که پندار توفیقی با چند خبرگزاری انجام داده  و گفته بود او علاقه‌ای به جذب دژاگه ندارد، سیاست سکوت اختیار کرد تا آن اطلاع‌رسانی درست به اصطلاح استقلالی‌ها بیشتر زیر سوال برود. صحت آن خبر اما بعد از نزدیک یک سال و3 ماه تایید شد و وینفرد شفر بعد از شکستی که مقابل تراکتورسازی داشت در مصاحبه با چند رسانه نزدیک به خود صراحتا اذعان کرد که اشکان را برای استقلال می‌خواسته!

 

پرسش‌هایی که بعد از این تناقض‌گویی‌های بزرگ به وجود می‌آید این است که چرا در آن زمان مسوولان باشگاه استقلال کوشیدند این خبر را تکذیب کنند و حتی از زبان شفر عنوان کردند که او هیچ علاقه‌ای به جذب اشکان ندارد؟ پرسش دیگر این است که چرا سرمربی استقلال که حالا با شکست از تراکتورسازی خود را در بن‌بست می‌بیند همان زمان ادعای توفیقی را تکذیب نکرد؟ شفر یک سال و اندی قبل مسوول نقل و انتقالات استقلال را با سکوت خود همراهی کرد تا ماجرای درخواست کتبی‌اش از باشگاه برای جذب دژاگه مسکوت بماند و رسانه‌ای که این اطلاع‌رسانی را داشته حاشیه‌ساز تصور شود اما حالا خودش پرده از این راز برمی‌دارد و اعلام می‌کند که دژاگه را برای استقلال می‌‌خواسته!

 

اینکه در ماجرای جذب دژاگه، سرمربی استقلال که یک سال و3ماه پیش غیرمستقیم موضوع را تکذیب کرده، زیر سوال رفته یا توفیقی که منتقل‌کننده اظهارات سرمربی استقلال بوده، شاید دیگر اهمیتی نداشته باشد اما روشن است که در لابه‌لای این ماجرای کهنه یک نفر حقیقت را به هواداران استقلال نگفته است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------