آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

سون هیونگ مین: تصمیم گرفتم تا وقتی فوتبالیست هستم ازدواج نکنم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سون هیونگ مین
مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی از نصحیت پدرش به او سخن به میان آورد که همچنان به آن پایبند است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام در این فصل با عملکرد خوبش نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. او در مصاحبه‌ای از زوایای مختلف زندگی خود پرده برداشت.

 

پدر او یعنی سون ونگ جونگ نیز یک فوتبالیست حرفه‌ای در تیم ملی فوتبال کره جنوبی بود و اولین مربی پسرش نیز محسوب می‌شود.

 

سون هیونگ مین درباره شروع دوران فوتبالی‌اش گفت‌: پدرم اولین مربی من بود. او سختگیری زیادی داشت و می‌گفت باید چهار ساعت روپایی بزنی. بعد از سه ساعت، من سه توپ می‌دیدم. زمین قرمز شده بود، خیلی خسته شده بودم ولی او عصبانی می‌شد و می‌گفت که باید ادامه دهم. چهار ساعت روپایی زدن کار بسیار سختی است، آن هم برای یک پسر ۱۰ ساله. من از همان کودکی با توپ بزرگ شدم و پدرم خیلی از من مراقبت می‌کرد. من خیلی زود فوتبال را شروع کردم. او مربی سختگیر و ترسناکی برای من بود و هنوز وقتی در کنار هم می‌نشینیم با هم درباره آن روزها صحبت می‌کنیم. بدون او قطعاً به این جایگاه نمی‌رسیدم.

 

مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال کره جنوبی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز موفق به گلزنی برای تیمش شد و قهرمانی در بازی‌های آسیایی را تجربه کرد، در ادامه صحبت‌های خود، گفت‌: من در این یک ساله خیلی تلاش کردم و بازی‌های زیادی داشتم و مسافرت‌های زیادی کردم.

 

سون اضافه کرد: پدرم خیلی تاکید بر بازی جوانمردانه داشت و هنوز هم با من صحبت می‌کند. او به من گفت حتی اگر دروازه خالی هم بود و موقعیت گل داشتم، اگر برای بازیکنی مصدومیتی رخ داد، توپ را بیرون بزنم چون یک فوتبالیست خوب همیشه باید به دیگران احترام بگذارد و من همیشه صحبت او را در ذهن داشته‌ام.

 

او همچنین توصیه‌ای از پدرش داشت که تا وقتی فوتبالیست است ازدواج نکند! در این رابطه این مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت‌: پدرم به من گفت تا وقتی که فوتبالیست نیستم ازدواج نکنم و من نیز این صحبت او را قبول کردم. وقتی ازدواج کنید اولویت‌تان خانواده و فرزندان و همسرتان می‌شود. من می‌خواهم مطمئن شوم که تا وقتی فوتبال بازی می‌کنم اولویتم فوتبال باشد. نمی‌دانم تا چند سالگی، شاید ۳۳ یا ۳۴ سالگی. بعد از آن زندگی طولانی و بلندی در کنار خانواده خواهم داشت. می‌خواهم تمام تمرکزم روی فوتبال باشد و از بازی کردن لذت ببرم و نماینده خوبی برای فوتبال کشورم باشم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------