سورپرایز ویژه برانکو برای دیدار با ذوب‌آهن



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پرسپولیس و ذوب آهن عصر امروز در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس در 4 بازی اخیر خودش بیشترین تغییر را در ترکیب اصلی‌اش داشته و برانکو ایوانکوویچ سعی کرده  از اکثر نفرات تیمش بهره بیرد. بیشتر این تغییرات هم در خط هافبک و حمله بوده است. در این میان نفراتی چون بیرانوند، سیدجلال، خلیل‌زاده، نادری و علیپور جزو نفرات ثابت تیم‌شان بوده‌اند اما بقیه نفرات حداقل یک بازی را استراحت کرده‌اند.

 

با توجه به اینکه بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فشرده برگزار می‌شود، برانکو در کنار استراحت دادن به شاگردانش سعی کرده تنوع تاکتیکی را هم در بازی‌های تیمش پیاده کند.

 

به طور مثال در بازی با سایپا از سروش و بشار در کنار هم بازی گرفت تا قدرت بازیسازی خط میانی تیمش را بالا ببرد و از این شیوه خود نیز به بهترین شکل بهره برد. با توجه به اینکه علیرضا منصوریان همیشه مقابل تیم‌های برانکو تیمش را تقریبا دفاعی و استفاده از ضد حملات ارنج کرده، مرد کروات قصد دارد سرخپوشان را طوری جلوی ذوب‌هن ارنج کند که او نتواند تاکتیک تیمش را حدس بزند و به نوعی مانند علی دایی غافلگیر شود. باید دید سورپرایز برانکو برای علی منصور که قصد دارد با امتیاز گرفتن از پرسپولیس دل هواداران استقلال را دوباره بدست بیاورد چه خواهد بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------