آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

برانکو: وقتی قهرمانیم که دستمان روی جام باشد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو
پرسپولیس با وجود تساوی در هفته بیست و هفتم اما در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات شانس اول قهرمانی در لیگ هجدهم است.

به گزارش ورزش سه  نتایجی که این هفته در لیگ برتر رقم خورد کاملا به نفع پرسپولیس شد هرچند این تیم با یک برد خانگی برابر سپاهان الان می توانست با خیالی راحت تر بازی ها را ادامه بدهد. با این وجود فاصله 5 امتیازی با سپاهان و 6 امتیازی با استقلال می تواند برانکو و شاگردانش را به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر برساند.

 

برانکوایوانکوویچ در گفت و گویی که با "ورزش سه" در پاسخ به این سوال که بعد از شکست دیروز استقلال ، خیلی ها پرسپولیس را قهرمان زودهنگام لیگ هجدهم می دانند گفت:« ما شانس اول قهرمانی هستیم اما 3 بازی سخت داریم و باید برای قهرمانی 5 امتیاز بگیریم.»

 

او افزود:«ما آنقدر زودباور نیستیم که فکر کنیم کار تمام شده و شرایط را آسان بگیریم. ما دو بازی خارج از خانه و سه بازی دشوار داریم و اگر سهل انگاری کنیم ممکن است برایمان فاجعه رخ بدهد. ما تجربه از دست دادن قهرمانی را داریم و به همین دلیل کاملا عاقل و هوشیار خواهیم بود و تا زمانی که دستمان روی جام نباشد و جام را بالای سر نبریم از قهرمانی هم اطمینان نداریم.»

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به فشردگی بازی ها و خستگی بازیکنان گفت:« خسته هستیم اما مشکلات را تحمل می کنیم و برای یک بازی خوب به تبریز می رویم. ما به شهری می رویم که همیشه شور و حال زیادی برای فوتبال در آن وجود دارد و هواداران مشتاق و تیم بزرگی انتظار ما را می کشند. ما با نهایت احترام وارد این مسابقه می شویم اما فقط به دنبال کسب سه امتیاز و برد هستیم.»

 

برانکو درباره پیروزی پدیده که تا حدودی شانس استقلال را برای قهرمانی را کم کرد افزود:« به تیم یحیی (گل محمدی) تبریک می گویم. من از ابتدای فصل هم گفتم که آن ها بهترین فوتبال را بازی می کنند و شایسته جایگاهی هستند که دارند. من برایشان در ادامه آرزوی موفقیت می کنم. پدیده تیم بسیار خوبی است و می دانستم که استقلال روز سختی در مشهد دارد.»

 

او در پایان و در رابطه با برکناری وینفرد شفر از استقلال هم گفت:« برای آقای شفر هرکجا که هست آرزوی موفقیت می کنم.»

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------